Wednesday , October 18 2017
Home / India / मीर वैज़ फ़ारूख, अबदुल ग़नी लोन को ख़राज

मीर वैज़ फ़ारूख, अबदुल ग़नी लोन को ख़राज

चीफ़ मिनिस्टर ( मुख्य मंत्री) जम्मू-कश्मीर उमर अबदुल्लाह और बरसर‍ ए‍ इक़्तेदार नैशनल कान्फ्रेंस के दीगर क़ाइदीन (अन्य लीडर/नेता) ने आज अलैहदगी पसंद क़ाइद मीर वैज़ मुहम्मद फ़ारूख् और अबदुल ग़नी लोन को उनकी बरसी के मौक़ा पर ख़िराज-ए-अक़

चीफ़ मिनिस्टर ( मुख्य मंत्री) जम्मू-कश्मीर उमर अबदुल्लाह और बरसर‍ ए‍ इक़्तेदार नैशनल कान्फ्रेंस के दीगर क़ाइदीन (अन्य लीडर/नेता) ने आज अलैहदगी पसंद क़ाइद मीर वैज़ मुहम्मद फ़ारूख् और अबदुल ग़नी लोन को उनकी बरसी के मौक़ा पर ख़िराज-ए-अक़ीदत (श्रधांजली) पेश किया है।

ख़िराज-ए-अक़ीदत (श्रधांजली) पेश करते हुए उमर अबदुल्लाह और सदर पार्टी फ़ारूख अबदुल्लाह ने कहा कि इन दोनों क़ाइदीन ( नेता/लीडर) की मज़हबी और सयासी तालीमात को हमेशा याद रखा जाएगा। पार्टी की जानिब से जारी कर्दा एक ब्यान में कहा गया कि मीर वैज़ फ़ारूख् ने मुस्लिम बुनियाद परस्ती के फ़रोग़ ( तरक़्क़ी) में बेहतर रोल अदा किया है।

ब्यान में कहा गया कि मुख़्तलिफ़ ( कुछ) इस्लामी और सयासी क़ाइदीन ( लीडर) ने मीर वैज़ की जानिब ( माध्यम) से चलाए जा रहे स्कूलों से तालीम पाई है। नैशनल कान्फ्रेंस के इन दोनों क़ाइदीन ( लीडरों) ने मीर वैज़ की मौत को रियासत के लिए अज़ीम ( बहुत बड़ा) नुक़्सान क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT