Friday , October 20 2017
Home / Mumbai / मुंबई में बाल ठाकरे की यादगार का क़ियाम

मुंबई में बाल ठाकरे की यादगार का क़ियाम

मुंबई:: बाहमी ताल्लुक़ात में तल्ख़ियों को नज़रअंदाज करते हुए चीफ मिनिस्टर महाराष्ट्र देवेंद्र फडणवीस और शिवसेना सरबराह उद्धव ठाकरे आज मराहटा लीडर बाल ठाकरे की बरसी के मौक़े पर उन्हें ख़िराजे अक़ीदत पेश करने के लिये मुत्तहिद हो गए। और ये ऐलान किया कि इलाक़ा शिवाजी पार्क में वाक़्य मयूर बंगला के मुक़ाम पर आँजहानी का एक अज़ीम यादगार क़ायम की जाएगी।

उद्धव ठाकरे के साथ मुशतर्का प्रेस कान्फ़्रेंस को मुख़ातिब करते हुए चीफ मिनिस्टर फडणवीस ने कहा कि शिवसेना । बी जे पी इत्तेहाद के असल मुहर्रिक बाला साहिब थे जिन्होंने ना सिर्फ हमारी रहनुमाई की बल्कि महाराष्ट्र की एक मख़सूस शनाख़्त बनाई थी। जिसके बाइस उनका आज भी एहतेराम किया जाता है और मेयर बंगला के मुक़ाम पर कद्दावर मुजस्समा नसब कर के एक यादगार क़ायम की जाएगी ।

जिसके तमाम मसारिफ़ हुकूमत बर्दाश्त करेगी। यादगार के क़ियाम के लिये जिस मुक़ाम का इंतेख़ाब किया गया वहीं पर ही बाल ठाकरे ने शिवसेना की दाग़ बैल डाली थी और पार्टी की सरगर्मियों को फैलाते हुए वो रियासत के एक अहम लीडर बन गए थे। चीफ मिनिस्टर ने ये भी ऐलान किया कि उद्धव ठाकरे की ज़ेरे क़ियादत एक अवामी ट्रस्ट तशकील दिया जाएगा। जो कि मेमोरियल के तामीरी मन्सूबा को रूबा अमल लाएगा।

मेयर का बंगला चूँकि एक हेरिटेज इमारत है उसे मुनहदिम नहीं किया जाएगा बल्कि इस में यादगार क़ायम की जाएगी और इस बंगला को ख़ूबसूरत और जाज़िब-ए-नज़र बनाया जाएगा। इस मौक़े पर उद्धव ठाकरे ने मेमोरियल के क़ियाम के लिये अमली इक़दामात के लिये पहल पर चीफ मिनिस्टर फडणवीस से इज़हार-ए-तशक्कुर किया जब कि इस यादगार इमारत में बाला साहिब के मुताल्लिक़ तमाम इत्तेलाआत फ़राहम की जाएगी।

वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी ने शिवसेना के बानी बाल ठाकरे की तीसरी बरसी के मौक़ा पर उन्हें ख़राज अक़ीदत पेश किया है।

TOPPOPULARRECENT