Sunday , October 22 2017
Home / Business / मुंबई में 1800 मोबाईल टावर्स गै़रक़ानूनी

मुंबई में 1800 मोबाईल टावर्स गै़रक़ानूनी

मुंबई, १४ नवंबर ( पीटीआई) अब जबकि मुंबई में 1800 मोबाईल टावर्स को गै़रक़ानूनी क़रार दिया गया है मुंबई बलदिया इस बात के लिए कोशां है कि गै़रक़ानूनी आपरेटर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाए । कमिश्नर बी एम सी सीताराम कुंटे ने ये बात बताई । बी एम

मुंबई, १४ नवंबर ( पीटीआई) अब जबकि मुंबई में 1800 मोबाईल टावर्स को गै़रक़ानूनी क़रार दिया गया है मुंबई बलदिया इस बात के लिए कोशां है कि गै़रक़ानूनी आपरेटर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाए । कमिश्नर बी एम सी सीताराम कुंटे ने ये बात बताई । बी एम सी का कहना है कि मोबाईल टावर्स से मुताल्लिक़ वो अपने क़वानीन-ओ-ज़वाबत में भी तरमीम करते हुए एक इमारत पर दो से ज़ाइद मोबाईल टावर्स की तंसीब की इजाज़त नहीं देगी।

बलदिया की जनरल बॉडी मीटिंग में मोबाईल टावर्स के ज़रीया ताबकारी के सेहत पर मुज़िर असरात के मौज़ू पर भी तफ़सीली बहस की गई थी । कौंसलर्स ने गै़रक़ानूनी मोबाईल टावर आपरेटर्स के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने की तजवीज़ पेश की थी क्योंकि मोबाईल टावर्स से कैंसर सिरदर्द और सेहत से मुताल्लिक़ दीगर मसाइल पैदा हो रहे हैं ।

दरीं असना मिस्टर कुंटे ने अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि बी एम सी को गै़रक़ानूनी मोबाईल टावर्स हटा देने का पूरा इख्तेयार हासिल है । दूसरी तरफ़ वज़ारत टेलीकाम भी मोबाईल टावर्स से ख़ारिज होने वाली ताबकारी पर नज़र रखेगी । मोबाईल टावर्स में जिन आलात को नसब किया गया है उन की जांच पड़ताल भी की जाएगी कि आया उन्हें जिस शक्ल में नसब किया गया था इन का मौक़िफ़ वही है और वो इसी मुताबिक़त से काम कर रहे हैं ? यहां इस बात का तज़किरा बेजा ना होगा कि मुंबई जैसे सनअती शहर में जुमला 3600 मोबाईल टावर्स हैं जिन में से 1800 टावर्स गै़रक़ानूनी बताए गए हैं ।

बी एम सी कमिशनर के मुताबिक़ अब तक सिर्फ़ 150 गै़रक़ानूनी मोबाईल टावर आपरेटर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई की गई है जिस पर टावर आपरेटर्स अदालत से रुजू हुए हैं और फ़िलहाल ये मुआमला अदालत में ज़ेर-ए-समाआत है । गुज़शता हफ़्ता आपरेटर्स ने सेहत को लाहक़ ख़तरात के पेशे नज़र बी एम सी से ख़ाहिश की थी कि वो इन मौत के मीनारों को फौरी तौर पर हटादे ताकि ताबकारी के मुज़िर असरात से अवाम को बचाया जा सके।

TOPPOPULARRECENT