Sunday , September 24 2017
Home / Hyderabad News / मुंसिपल वर्कर्स की जारी हड़ताल पर चीफ़ मिनिस्टर की कोई तवज्जा नहीं

मुंसिपल वर्कर्स की जारी हड़ताल पर चीफ़ मिनिस्टर की कोई तवज्जा नहीं

हैदराबाद 06 अगस्त:रियासत की बाएं बाज़ू जमातों ने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि मुंसिपल वर्कर्स को चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने भगवान कहा था और अब यही चीफ़ मिनिस्टर पिछ्ले 30यौम से मुंसिपल वर्कर्स की जारी हड़ताल पर कोई तवज्जा नहीं दे रहे हैं।

इन बाएं बाज़ू जमातों ने मुंसिपल वर्कर्स की जारी हड़ताल को ख़त्म करने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से हड़ताली मुलाज़िमीन के क़ाइदीन को बातचीत के लिए फ़ौरी मदऊ करने का मुतालिबा किया।

वरना एहतेजाज में बड़े पैमाने पर शिद्दत पैदा करने का सख़्त इंतिबाह दिया और कहा कि चीफ़ मिनिस्टर हड़ताली मुलाज़िमीन के मुतालिबात पर वाज़िह तयक़्क़ुन देने पर एहतेजाज ख़त्म कर दिया जाएगा।

मुंसिपल वर्कर्स के लिए अक़ल्ल तरीन उजरतों में इज़ाफ़ा करने के मुतालिबे पर पिछ्ले माह 6 जुलाई से रियासती सतह पर हड़ताल जारी है और तक़रीबन 3 यौम होने के बावजूद रियासती हुकूमत मुंसिपल वर्कर्स की जारी हड़ताल पर कोई तवज्जा नहीं दे रही है।

लिहाज़ा उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से मुदाख़िलत करके फ़ौरी मुंसिंपल वर्कर्स के मसाइल की यकसूई करने जारी हड़ताल को ख़त्म करवाने का पुरज़ोर मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT