Thursday , October 19 2017
Home / Business / मुकेश अंबानी को ज़ेड ज़मुरा की सिक्योरिटी

मुकेश अंबानी को ज़ेड ज़मुरा की सिक्योरिटी

मुंबई, 23 अप्रैल: ( एजैंसीज़ ) सदर नशीन रिलायंस इंडस्ट्रीज़ लिमिटेड मुकेश अंबानी को हुकूमत की जानिब से ज़ेड ज़मुरा की सिक्योरिटी फ़राहम की जा रही है । मुंबई के निगरान वज़ीर जयंत पाटिल ने आज ये बात बताई । उन्होंने कहा कि सेहतमंद सनअती माहौल

मुंबई, 23 अप्रैल: ( एजैंसीज़ ) सदर नशीन रिलायंस इंडस्ट्रीज़ लिमिटेड मुकेश अंबानी को हुकूमत की जानिब से ज़ेड ज़मुरा की सिक्योरिटी फ़राहम की जा रही है । मुंबई के निगरान वज़ीर जयंत पाटिल ने आज ये बात बताई । उन्होंने कहा कि सेहतमंद सनअती माहौल के लिए अहम बिज़नेस मैन को इस तरह का तहफ़्फ़ुज़ ज़रूरी है ।

ज़राए के मुताबिक़ हुकूमत पर मुकेश अंबानी की हिफ़ाज़त के लिए माहाना 10 लाख रुपये से ज़ाइद के मसारिफ़ आइद होंगे । वाज़िह रहे कि 2 माह क़ब्ल मुकेश अंबानी को एक मकतूब वसूल हुआ था जिस में उन की लक्ज़री रिहायशगाह एंटेला पर हमले की धमकी दी गई थी ।

शुबा किया जा रहा है कि ये मकतूब इंडियन मुजाहिदीन ने रवाना किया है। हुकूमत के इस ऐलान के साथ ही एक नया तनाज़ा खड़ा हो गया और अपोज़ीशन जमातों बिलख़ुसूस बाएं बाज़ू ने शदीद तन्क़ीद की । चुनांचे हुकूमत ने ये कहते हुए तनाज़ा को कम करने की कोशिश की कि मुकेश अंबानी ख़ुद सिक्योरिटी के मसारिफ़ बर्दाश्त करेंगे ।

सीनियर सी पी एम लीडर बासू देव अचार्य ने कहा कि ऐसे वक़्त जब कि इस्मतरेज़ि के वाक़ियात पेश आ रहे हैं और अवाम उन्हें तहफ़्फ़ुज़ का मुतालिबा कर रहे हैं , हुकूमत कॉरपोरेट शख्सियतों जैसे अंबानी को ज़ेड ज़मुरा की सिक्योरिटी फ़राहम करते हुए आम आदमी को नजरअंदाज़ कर रही है ।

सी पी आई लीडर ए बी बर्धन ने भी हुकूमत के फैसले पर अफ़सोस का इज़हार किया ।

TOPPOPULARRECENT