Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / मुख़ालिफ़ तेलंगाना और आंधरा हामी जमातों को सबक़ सिखाने का मश्वरा

मुख़ालिफ़ तेलंगाना और आंधरा हामी जमातों को सबक़ सिखाने का मश्वरा

पार्लीमैंट विजए शांति ने अवाम पर ज़ोर दिया कि वो मुख़ालिफ़ तेलंगाना और मुत्तहदा आंधरा की हामी जमातों को सबक़ सिखाएं । वो आज तेलंगाना भवन में हुज़ूर आबाद हलक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले तेलगूदेशम और कांग्रेस क़ाइदीन की टी आर ऐस में श

पार्लीमैंट विजए शांति ने अवाम पर ज़ोर दिया कि वो मुख़ालिफ़ तेलंगाना और मुत्तहदा आंधरा की हामी जमातों को सबक़ सिखाएं । वो आज तेलंगाना भवन में हुज़ूर आबाद हलक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले तेलगूदेशम और कांग्रेस क़ाइदीन की टी आर ऐस में शमूलीयत के मौक़ा पर मुनाक़िदा तक़रीब से ख़िताब कर रही थी ।

उन्हों ने कहा कि मुत्तहदा आंधरा की हामी जमातें तेलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने की हर मुम्किन कोशिश कर रही है । उन्हों ने बताया कि इन जमातों में हालिया अर्सा में वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी का इज़ाफ़ा होगया ।

टी आर ऐस फ़्लोर लीडर ई राजिंदर ने टी आर ऐस में शमूलीयत इख़तियार करने वाले क़ाइदीन का ख़ैर मक़दम किया और कहा कि अलहदा रियासत के हुसूल की जद्द-ओ-जहद फ़ैसलाकुन मरहला में दाख़िल हो चुकी है और मर्कज़ी हुकूमत के पास तशकील तेलंगाना के सिवा कोई रास्ता नहीं है ।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना अवाम को उन के तमाम जायज़ हुक़ूक़ से महरूम करने की कोशिश कर रही है । इस सिलसिला में उन्हों ने मैडीकल नशिस्तों की मंज़ूरी में तेलंगाना से ना इंसाफ़ियों और नागरजुना सागर से कृष्णा डेल्टा को पानी की सरबराही का ज़िक्र किया ।

TOPPOPULARRECENT