Thursday , August 24 2017
Home / AP/Telangana / मुख़्तलिफ़ महिकमों में तक़र्रुत के लिए आर्डर जारी

मुख़्तलिफ़ महिकमों में तक़र्रुत के लिए आर्डर जारी

हैदराबाद 02 मई: हुकूमत तेलंगाना ने मुख़्तलिफ़ महिकमों में खाली जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने के लिए अब तक ही मरहला वारी असास पर आलामीया जारी कर चुकी है और अब हुकूमत ने दुबारा मुख़्तलिफ़ महिकमों में खाली 1,477 जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने के लिए आर्डर जारी की है।

बावसूक़ सरकारी ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता हैके रियासती महिकमा ट्रांसपोर्ट में कांस्टेबल्स की 137 जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाए जाऐंगे और उन जायदादों के लिए उम्मीदवार अपनी दरख़ास्तें 4 ता 30 मई तक दाख़िल कर सकते हैं।

इसी तरह महिकमा नशा बन्दी-ओ-आबकारी में एक्साइज़ कांस्टेबल्स की 340 जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने के लिए आर्डर जारी किया गया और उन जायदादों के लिए दरख़ास्तें 4 ता 30 मई दाख़िल की जा सकती हैं। महिकमा ज़राअत में एग्रीकल्चर एक्सटेंशन ऑफीसरस (एईओ) की एक हज़ार खाली जायदादों पर तक़र्रुत के लिए तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन ने आर्डर जारी किया और उन जायदादों के लिए 4 ता 19 मई तक दरख़ास्तें पेश की जा सकती हैं।

बताया जाता हैके मज़कूरा महिकमा ट्रांसपोर्ट और महिकमा नशा बन्दी-ओ-आबकारी की जायदादों के लिए भी तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन की तरफ से ही आर्डर जारी किया गया है।

TOPPOPULARRECENT