Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / मुख़्तलिफ़ शोबों में इन्साफ़ रसानी की जद्दो जहद

मुख़्तलिफ़ शोबों में इन्साफ़ रसानी की जद्दो जहद

रियासत तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ सरकारी मह्कमाजात में आए दिन रिश्वत सतानी के बढ़ते हुए वाक़ियात और सरकारी मह्कमाजात में अंजाम दिए जाने वाले तक़र्रुरात के दौरान रिज़र्वेशन से मुताल्लिक़ जी ओ 22 पर अदम अमल आवरी के नतीजे में अवाम के साथ होने वाली नाइंसाफ़ीयों के ख़िलाफ़ फ़ोरम फ़ॉर लीगल ऐंड सोशल जस्टिस फ़ॉर दी पीपुल ने जद्दो जहद करते हुए अवाम को दर्पेश मसाइल की यक्सूई और उन्हें इंसाफ़ दिलाने का फ़ैसला किया है।

इन ख़्यालात का इज़हार आज यहां फ़ोरम के एसोसीऐएट मेंबर्स और सीनियर ऐडवोकेट्स मिस्टर कुमारा स्वामी, श्रीमती हेमा लता, मिस्टर संगना, श्रीमती जमुना ने मुनाक़िदा प्रैस कान्फ़्रैंस में किया।

उन्हों ने बताया कि रियासत के मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात जिन में महकमा रेवेन्यू, महकमा फ़ाइनेन्स, महकमा अदलिया, महकमा पुलिस, महकमा पुलिस के इलावा दीगर मह्कमाजात शामिल हैं जहां पर भारी रिश्वत तलब करने के वाक़ियात से मुताल्लिक़ अवाम की शिकायतें उन की फ़ोरम में दर्ज करवाई जा रही हैं और बताया कि क़ानून तहफ़्फ़ुज़ ख़्वातीन और लॉ ऑफीसर्स के तक़र्रुरात के इलावा दीगर मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात में क़्वानीन पर अदम आवरी की जा रही है जिस के नतीजे में अवाम को कई मसाइल पैदा हो रहे और अवाम की कसीर तादाद अपने जायज़ हुक़ूक़ के हुसूल से महरूम हो रहे हैं।

उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो उन्हें दर्पेश मसाइल से मुताल्लिक़ उन की फ़ोरम पर रास्त या फ़ोन नंबर 040-23237749 पर रब्त पैदा करें। इस मौक़ा पर फ़ोरम के अरकान और ऐडवोकेट्स श्याम सुंदर, विनोद, सुधीर भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT