Tuesday , October 24 2017
Home / Crime / मुख़्तलीफ़ सड़क हादसात में 6 अफ़राद (लोग)हलाक

मुख़्तलीफ़ सड़क हादसात में 6 अफ़राद (लोग)हलाक

शहर नवाही इलाक़ों में अंदरून(अन्दर)24 घंटे पेश आए मुख़्तलिफ़( अलग अलग ) सड़क हादसात में 6 अफ़राद हलाक होगए । लंगर हौज़ , एल्बी नगर , संतोष नगर , को कट पली , बलारम और बेगम पेट पोलीस इस्टेशन हदूद में हादसात पेश आए । लंगर हौज़ पोलीस के मुताबीक़ 54 साल

शहर नवाही इलाक़ों में अंदरून(अन्दर)24 घंटे पेश आए मुख़्तलिफ़( अलग अलग ) सड़क हादसात में 6 अफ़राद हलाक होगए । लंगर हौज़ , एल्बी नगर , संतोष नगर , को कट पली , बलारम और बेगम पेट पोलीस इस्टेशन हदूद में हादसात पेश आए । लंगर हौज़ पोलीस के मुताबीक़ 54 साला राजीदर राजपूत शेवा नगर हेदरगोड़ा के इलाक़ा में रहता था जो 8 सेपतंबर की रात पीलर नंबर 65 के करीब पेश आए हादसा में शदीद(जियद‌) ज़ख़मी होगया था जो कल एक ख़ानगीहोसपीटल में फ़ौत(मर्गय) । वो मोटर सैक़ल पर था जीस को एक ट्राली ने टक्कर दे दी ।

एलबी नगर पोलीस के मुताबिक़ 22 साला डी नरेश जो सनगारीनी कॉलोनी सय्यद आबाद का साकन(रहने वाला ) था पेशा से मज़दूरी करता था कल सुबह वो ऐलबी नगर में सड़क उबूर करने के दौरान मोटर सैक़ल की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगया । जीस की कल रात होस्पीटल में मौत होगई । संतोष नगर पोलीस के मुताबीक़ 24 साला अबदुल ग़फ़्फ़ार ख़ां जो बारकस के साकन (रहने वाला) शफ़ी ख़ां के फ़र्ज़ंद ख़ानगी मुलाजीम थे कल रात फिसल बंडा इलाक़ा में सड़ेक उबूर करने के दौरान मोटर सैक़ल की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगया ।

जीस की रात देर गए होस्पीटल में मौत होगई । को कट पली पोलीस के मुताबीक़ 11 साला जी सुरेंद्र जो जगत गैरी गट्टा के साकन आर कृष्णा का बेटा था छटवें जमात में तालीम हासिल करता था कल शाम वो अपनी सैक़ल पर सवार था की एक डी सी एम ने उसे टक्कर दे दी और वो बरसर मौक़ा हलाक होगया । बलारम पोलीस के मुताबीक़ 49 साला रामलो जो अड्डा गट्टा मारेड पली का साकन था कल शाम इलाक़ा से पैदल गुज़र रहा था के बलदिया की कचरा मुंतकील करनेवाली गाड़ी ने उसे टक्कर दे दी जीस को फ़ौरी तौर पर होस्पीटल मुंतकील कीया गया जहां दौरान इलाज मौत होगई । बेगम पेट पोलीस के मुताबीक़ ना रावना जो रीटाइरड सरकारी मुलाजीम था अलवाल के इलाक़ा में रहता था कल रात वो मोटर सैक़ल पर जा रहा था के नामालूम गाड़ी की ज़द में आकर फ़ौत होगया । पोलीस ने मुक़द्दमात दर्ज कर लीए ।

TOPPOPULARRECENT