Friday , October 20 2017
Home / India / मुजव्वज़ा कोन्डाकुलम न्यूक्लीयर प्रोजेक्ट पर मुक़ामी अवाम का ख़ौफ़ हक़ बजानिब: बी जे पी

मुजव्वज़ा कोन्डाकुलम न्यूक्लीयर प्रोजेक्ट पर मुक़ामी अवाम का ख़ौफ़ हक़ बजानिब: बी जे पी

चेन्नाई 21 अक्तूबर (पी टी आई) बी जे पी ने आज कोन्डाकुलम न्यूक्लियर प्रोजेक्ट के बारे में एक अहम ब्यान देते हुए कहा कि मुजव्वज़ा न्यूक्लियर प्लांट के मुताल्लिक़ मुक़ामी अवाम का ख़ौफ़ और बेचैनी बिलावजह नहीं है, बल्कि इस में सच्चाई का अंसर

चेन्नाई 21 अक्तूबर (पी टी आई) बी जे पी ने आज कोन्डाकुलम न्यूक्लियर प्रोजेक्ट के बारे में एक अहम ब्यान देते हुए कहा कि मुजव्वज़ा न्यूक्लियर प्लांट के मुताल्लिक़ मुक़ामी अवाम का ख़ौफ़ और बेचैनी बिलावजह नहीं है, बल्कि इस में सच्चाई का अंसर भी शामिल है।

जापान के फूको शीमा में जो कुछ हुआ, हुकूमत इस के बावजूद भी बे परवाह नज़र आ रही है। हालाँकि ज़रूरत इस बात की है कि हुकूमत को इस मुआमले में अंधी तक़लीद नहीं करनी चाहीए और मुजव्वज़ा प्रोजेक्ट के मुताल्लिक़ अवाम के जो भी जज़बात हैं, इन का एहतिराम करते हुए मसाइल की यकसूई करनी चाहिए।

बी जे पी के क़ौमी सैक्रेटरी पी मुरलीधर राव ने कहा कि हुकूमत को मुजव्वज़ा प्रोजेक्ट को ओकी करने से पहले तमाम नकात का जायज़ा लेना चाहीए और उन का बारीकबीनी से मुताला करना चाहिए, जिन में फूको शीमा की तबाही भी शामिल ही। मिस्टर राव के मुताबिक़ मुक़ामी अवाम का ख़ौफ़-ओ-हिरास बजा है।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्हों ने कहा कि इस मुआमला पर हुकूमत को हस्सास फ़ैसला करने की ज़रूरत है। पार्लीमैंट में भी इस मौज़ू पर तफ़सीली बेहस होनी चाहिए।

जब उन से बी जे पी क़ाइद और साबिक़ वज़ीर-ए-आला कर्नाटक बी ऐस यदि यूरप्पा पर लगाए गए इल्ज़ामात के बारे में इस्तिफ़सार किया गया तो उन्हों ने कहा कि मिस्टर यदि यूरप्पा क़ानूनी तौर पर इस मुआमला का सामना कर रहे हैं, जब कि पार्टी अगर चाहती तो इस मुआमला से किसी दीगर तरीका-ए-कार से निमट सकती थी।

मिस्टर राव ने कहा कि दौलत-ए-मुश्तरका खेल अस्क़ाम पर शानगलो पैनल रिपोर्ट पर कांग्रेस ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम और वज़ीर-ए-आला दिल्ली शीला डकशत के ख़िलाफ़ क्या कार्रवाई की?। उन्हों ने कहा कि लाल कृष्ण अडवानी और नरेंद्र मोदी के दरमयान कोई सयासी रक़ाबत नहीं है और अगर ऐसा कहा जा रहा है तो समझ लीजिए कि ये मीडीया की ज़हनी इख़तिरा है।

TOPPOPULARRECENT