Sunday , October 22 2017
Home / India / मुतवल्लियों के ओहदों से मौलाना कलब जव्वाद और काज़िम अली सुबुक़‌दोश

मुतवल्लियों के ओहदों से मौलाना कलब जव्वाद और काज़िम अली सुबुक़‌दोश

लखनऊ रियासती वज़ीर शहरी तरक़ियात आज़म ख़ां के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात का शाख़साना

लखनऊ

रियासती वज़ीर शहरी तरक़ियात आज़म ख़ां के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात का शाख़साना

शीआ सेंट्रल बोर्ड आफ़ वकफ़स उत्तरप्रदेश ने 27 मुतवल्लियों बिशमोल मौलाना कलब जव्वाद और कांग्रेस रुकन असेम्बली नवाब काज़िम अली को सुबुक़‌दोश करदिया है जिन के रियासती वज़ीर शहरी तरक़ियात आज़म ख़ां के साथ इख़तेलाफ़ात पैदा होगए थे। मौलाना कलब जव्वाद को लखनऊ में वाक़्य सजा दिया क़दीम और जदीद इमाम बाड़ा झोलाल और रोय सरकार के मुतवल्ली की ज़िम्मेदारी से हटा दिया गया है।

बोर्ड के एडमिनिस्ट्रेटिव ऑफिसर सय्यद ग़ुलाम सैदन रिज़वी ने आज ये इत्तेला दी और बताया कि दो मामलत में कलब जव्वाद के ख़िलाफ़ महिकमा जाती तहकीकात का हुक्म देदिया गया है। अलावा अज़ीं मज़ीद चंद एक मुतवल्लियों ( निग्र नक़्क़ारों ) के ख़िलाफ़ तहकीकात करवाई जाएगी।

वाज़िह रहे कि शीआ सेंट्रल‌ बोर्ड आफ़ वकफ़स के उमूर में कलब जव्वाद और आज़म ख़ां ने एकदूसरे के ख़िलाफ़ बदउनवानीयों के इल्ज़ामात आइद किए हैं । कांग्रेस रुकन असेम्बली नवाब काज़िम अली ख़ां जो कि रामपुर में आज़म ख़ां के कट्टर हरीफ़ तसव्वुर किए जाते हैं।

औक़ाफ़ की ज़िम्मेदारी से हटा दिया गया है । बेशतर औकाफ़ी जायदादें लखनऊ , बरेली , रामपुर , बे जुनौर , मुज़फ़्फ़र नगर और मेरठ में वाक़्य है । सरकारी ज़राए ने बताया कि मज़कूरा मुक़ामात पर नए मुतवल्लियों यह इंतेज़ामी कमेटियों का बहुत जल्द तक़र्रुर किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT