Tuesday , October 24 2017
Home / India / मुत्तहिद और पुरअमन म्यांमार के लिए हिन्दुस्तानी सिफ़ारतकार का ज़ोर

मुत्तहिद और पुरअमन म्यांमार के लिए हिन्दुस्तानी सिफ़ारतकार का ज़ोर

म्यांमार के लिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के सेक्रेटरी जनरल बांकी मौन के मुशीर ख़ास और हिन्दुस्तानी सीनियर सिफ़ारत कार विजय‌ नम्बियार ने फ़रीक़ैन से मुतालिबा किया है कि वो पुरअमन और मुत्तहिद म्यांमार के लिए मुख़्तसर एजंडा क़ायम करें। वि

म्यांमार के लिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के सेक्रेटरी जनरल बांकी मौन के मुशीर ख़ास और हिन्दुस्तानी सीनियर सिफ़ारत कार विजय‌ नम्बियार ने फ़रीक़ैन से मुतालिबा किया है कि वो पुरअमन और मुत्तहिद म्यांमार के लिए मुख़्तसर एजंडा क़ायम करें। विजय‌ जिन्होंने हालिया दिनों में हिन्दुस्तान का दौरा करने के साथ फ़सादात‌ से मुतास्सिरा म्यांमार का भी दौरा किया था जहां मुक़ामी अवाम फ़सादात‌ की वजह से मुतास्सिर हुए, उन से मुलाक़ात भी की थी।

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के तर्जुमान स्टीफ़न डू जार्क ने मीडिया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि सेक्रेटरी जनरल के हवाले से विजय‌ ने कहा है कि म्यांमार में अमन को क़ायम करने और अवाम में एतिमाद को बहाल करने के लिए एक आसान एजंडा इख़तियार किया जाये।

गुज़िश्ता बरस अपने आठवीं दौरे पर विजय‌ नम्बियार ने सदर थीन सेन और दीगर सीनीयर ओहदेदारों से मुलाक़ात करने के अलावा सियासी जमातों के क़ाइदीन और सिफ़ारत कारों से भी तबादला-ए-ख़्याल किया। इलावा अज़ीं नौजवानों और ख़वातीन की तंज़ीमों के हमराह इमदाद फ़राहम करनेवाली एजैन्सीयों से भी उन्होंने इस ज़िमन में मुलाक़ात की।

TOPPOPULARRECENT