Wednesday , October 18 2017
Home / Islami Duniya / मुरासला स्कैंडल मुक़द्दमा पाकिस्तानी सुप्रीम कोर्ट में , ज़रदारी के जवाब की तैय्यारी

मुरासला स्कैंडल मुक़द्दमा पाकिस्तानी सुप्रीम कोर्ट में , ज़रदारी के जवाब की तैय्यारी

ईस्लामाबाद। 13 दिसमबर (पी टी आई) सदर-ए-पाकिस्तान आसिफ़ अली ज़रदारी दुबई के एक हॉस्पिटल में रूबा सेहत हैं । हकूमत-ए-पाकिस्तान के वुकला की एक टीम उन कीजानिब से सुप्रीम कोर्ट में इस मुक़द्दमा के सिलसिले में जवाब दाख़िल करने केलिए मुसव

ईस्लामाबाद। 13 दिसमबर (पी टी आई) सदर-ए-पाकिस्तान आसिफ़ अली ज़रदारी दुबई के एक हॉस्पिटल में रूबा सेहत हैं । हकूमत-ए-पाकिस्तान के वुकला की एक टीम उन कीजानिब से सुप्रीम कोर्ट में इस मुक़द्दमा के सिलसिले में जवाब दाख़िल करने केलिए मुसव्वदा तैय्यार कररही है। वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने कल वाज़ेह करदिया है कि ज़रदारी पाकिस्तान आइन्दा दो हफ़्तों तक वापिस नहीं आयेंगे ।

सदर-ए-पाकिस्तान सुप्रीम कोर्ट में मुक़द्दमा की समाअत के मौक़ा पर हाज़िर नहीं हो सकें गे जिस में 19 डसमबर को इस स्कैंडल की तहक़ीक़ात के मुतालिबा के बारे में मुक़द्दमा की समाअतकरनेवाली है। कई दरख़ास्तें इस मुआमले की तहक़ीक़ात करने की ख़ाहिश करते हुए सुप्रीम कोर्ट में दाख़िल की गई हैं जिन्हें समाअत केलिए क़बूल किया जा चुका है। एक दरख़ास्त अहम अप्पोज़ीशन मुस्लिम लीग (नवाज़) के सदर नवाज़ शरीफ़ ने भी पेश की है।

TOPPOPULARRECENT