Thursday , August 24 2017
Home / Hyderabad News / मुलाज़मीन की तक़सीम में ताख़ीर, तेलंगाना की तरक़्क़ी में रुकावट

मुलाज़मीन की तक़सीम में ताख़ीर, तेलंगाना की तरक़्क़ी में रुकावट

तेलंगाना के सरकारी मुलाज़मीन की तक़सीम में ताख़ीर रियासत तेलंगाना की तरक़्क़ी में रुकावट बन रही है। मुलाज़मीन की तक़सीम को यक़ीनी बनाने के लिए मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तशकील दी गई कमल नाथन कमेटी ने अब तक 58 हज़ार मुलाज़मीन की ग़ैर तशफ्फ़ी बख्श तक़सीम अमल में लाई है जो कि रियासत तेलंगाना की तरक़्क़ी में रुकावट की वजहा बन रही है।

चेयरमैन टी एन जी ओज़ देवी प्रसाद ने तेलंगाना गज़ेटेड ऑफीसर्स एसोसियशन सेन्ट्रल कमेटी इजलास के बाद मीडिया से बात करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया। देवी प्रसाद ने मज़ीद कहा कि कमल नाथन कमेटी ने सरकारी मुलाज़मीन की तक़सीम के मुताल्लिक़ जानिबदारना रवैय्या अख़तियार किया है जिसकी वजहा से हैदराबाद के बाशमोल स्टेट कार्पोरेशंस और मुख़्तलिफ़ बोर्डस में आंध्राई मुलाज़मीन ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं।

देवी प्रसाद ने आंध्राई मुलाज़मीन पर तेलंगाना में जारी मुक़द्दमात को बुनियाद बनाकर तक़सीम के अमल से बचने का भी इल्ज़ाम आइद किया। उन्होंने कहा कि इस मौक़ा पर ग्रेटर हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले सरकारी मुलाज़मीन को दर्पेश मसाइल के मुताल्लिक़ मज़कूरा वुज़रा से नुमाइंदगी भी की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT