Monday , October 23 2017
Home / Business / मुलाज़मीन को तनख़्वाहें ना मिलने पर इज़हार तशवीश

मुलाज़मीन को तनख़्वाहें ना मिलने पर इज़हार तशवीश

राज्य सभा में आज तमाम जमातों के अराकीन ने एयर इंडिया के हालात पर तशवीश ज़ाहिर की जिसके पायलटों और इंजीनीयरों ने तनख़्वाह ना मिलने पर 2 अप्रैल से हड़ताल करने का नोटिस दे दिया है। वक़फ़ा सिफ़र के दौरान ये मुआमला उठाते हुए कांग्रेस के रुकन

राज्य सभा में आज तमाम जमातों के अराकीन ने एयर इंडिया के हालात पर तशवीश ज़ाहिर की जिसके पायलटों और इंजीनीयरों ने तनख़्वाह ना मिलने पर 2 अप्रैल से हड़ताल करने का नोटिस दे दिया है। वक़फ़ा सिफ़र के दौरान ये मुआमला उठाते हुए कांग्रेस के रुकन आर सी खुंटिया ने कहा कि एयर इंडिया के स्टाफ़ ने 2 अप्रैल से काम बंद करने का नोटिस दिया है।

उन्होंने इस बात पर तशवीश ज़ाहिर की कि हुकूमत से एयर इंडिया को हज़ारों करोड़ रुपय मिलने के बावजूद इस के मुलाज़मीन को गुज़श्ता चार से छः महीने तक की तनख़्वाहें नहीं मिली हैं। ये एक संगीन सूरत-ए-हाल है। एयर इंडिया को फ़ख़र हिंदूस्तान क़रार देते हुए उन्होंने कहा कि वज़ारत शहरी हवा बाज़ी के सेक्रेटरी को चाहीए कि वो मुलाज़मीन के मसाएल हल करने के लिए एयर इंडिया की इंतिज़ामीया के साथ मीटिंग करें।

ऐवान के कई अराकीन ने मिस्टर खुंटिया के मुतालिबा की हिमायत की। डिप्टी चेयरमैन के रहमान ख़ान ने कहा कि पूरे ऐवान के जज़बात मुलाज़मीन के हक़ में हैं, हुकूमत को इसका नोटिस लेना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT