Monday , October 23 2017
Home / Business / मुल्की बेसिक ट्रेनर प्रोजेक्ट पर आई ए एफ़ – एच ए एल टकराव

मुल्की बेसिक ट्रेनर प्रोजेक्ट पर आई ए एफ़ – एच ए एल टकराव

बैंगलोर, 08 फ़रवरी: (पी टी आई) हिंदूस्तानी फ़िज़ाईया ने हिंदूस्तान एरोनॉटिक्स लिमिटेड (एच ए एल) की इस तजवीज़ को मुस्तर्द कर देने की ख़ाहिश की कि एक मुल्की बेसिक ट्रेनर प्रोजेक्ट क़ायम किया जाये । जबकि एच ए एल इस प्रोजेक्ट की ज़बरदस्त हामी ह

बैंगलोर, 08 फ़रवरी: (पी टी आई) हिंदूस्तानी फ़िज़ाईया ने हिंदूस्तान एरोनॉटिक्स लिमिटेड (एच ए एल) की इस तजवीज़ को मुस्तर्द कर देने की ख़ाहिश की कि एक मुल्की बेसिक ट्रेनर प्रोजेक्ट क़ायम किया जाये । जबकि एच ए एल इस प्रोजेक्ट की ज़बरदस्त हामी है । एयर चीफ़ मार्शल एन ए के ब्राउन ने एयर इंडिया 2013 के मौक़ा पर प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब के दौरान सवालों के जवाब देते हुए कहा कि हमारे पास पै‍तालिस ट्रेनर ऑप्रेटिंग मौजूद है जो दुनिया की कई अफ़्वाज के पास है ।

ये ट्रेनर जिसकी एच ए एल क़ियाम की बातें कर रही हैं । ग़ालिबन इस बात की निशानदेही करता है कि उसकी लागत बहुत ज़्यादा होगी । उन्होंने कहा कि हिंदूस्तानी फ़िज़ाईया को तहक़ीक़ और तरक़्क़ी के लिए भी अदायगी करनी होगी । उन्होंने कहा कि उनके ख़्याल में उसकी कोई ज़रूरत नहीं है ।

हमें सिर्फ़ एक ट्रेनर से वाबस्ता रहना चाहिये और हम ने अपनी सिफ़ारिशात हुकूमत को रवाना कर दी हैं । मुल्की बेसिक ट्रेनर की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए सदर नशीन एच ए एल आर के त्यागी ने चंद मिनट क़बल कहा था कि उन्हें ग़ैरमुल्की पैदावार कुनुंदा कंपनीयों की जानिब से फ़ाज़िल पुर्ज़ों की क़ीमत में 9 गुना इज़ाफ़ा करने के बाद ऐसे ट्रेनर प्रोजेक्ट के क़ियाम की ज़रूरत शिद्दत से महसूस हो रही है ।

हिंदूस्तान बैरून-ए-ममालिक से फ़ाज़िल पुर्जे़ दरआमद करता है ।

TOPPOPULARRECENT