Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / मुल्क गीर सतह पर रियासतों में यौमे जम्हुरिया तक़रीब कारनामे उजागर

मुल्क गीर सतह पर रियासतों में यौमे जम्हुरिया तक़रीब कारनामे उजागर

नई दिल्ली: मुतहर्रिक परेडें और रंगारंग तहज़ीबी प्रोग्राम और झांकियां रियासतों के कारनामों और सक़ाफ़्ती रिवायात पर मुश्तमिल आज मुल्क गीर सतह पर तमाम रियासतों की यौमे जम्हुरिया तक़ारीब की ख़ुसूसीयत थीं। इस मौक़े पर सख़्त हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात किए गए थे।

तमाम तक़रीबात पुरअमन अंदाज़ में इख़तेताम पज़ीर हुईं। रियासती गवर्नर्स ने दार-उल-हकूमतों में तिरंगा लहराया और फ़ौरी तवज्जे के मसाइल पर रोशनी डाली। जम्मू-कश्मीर के गवर्नर एन एन वोहरा ने जम्मू के एम-ए स्टेडियम में तक़रीब की सदारत की। उन्होंने कहा कि हिन्दुस्तान अपने तमाम पड़ोसी ममालिक से दोस्ताना ताल्लुक़ात बरक़रार रखने का ख़ाहां है।

वज़ीर-ए-आज़म ने पाकिस्तान के साथ पुरअमन ताल्लुक़ात की पहल की है। कश्मीर में डीविझ़नल कमिशनर कश्मीर असग़र सामोन ने बख़शी स्टेडियम श्रीनगर में परेड की सलामी ली। हड्डीयों को ठठरा देने वाली सर्दी के बावजूद वादी के मुख़्तलिफ़ ज़िलाई हैडक्वार्टर्स पर यौमे जम्हुरिया तक़ारीब में शरीक अफ़राद की कसीर तादाद देखी गई।

यौमे जम्हुरिया तक़ारीब वादी कश्मीर में किसी नाख़ुशगवार वाक़िये के बग़ैर पुरअमन तौर पर इख़तेताम पज़ीर हुईं। अलाहदगी पसंदों ने आज ‘ योम-ए-स्याह मनाने का ऐलान किया था हालाँकि दफ़ातिर और तिजारती इदारे तातील की वजह से पहले ही बंद थे। मुताल्लिक़ा अज़ला में डिप्टी कमिश्नर्स ने यौमे जम्हुरिया तक़ारीब की सदारत की।

पुलिस सी आरपीएफ़ बीएसएफ़ स्कूली बच्चों की परेड और तहज़ीबी प्रोग्रामों का मुशाहिदा किया। गवर्नर महाराष्ट्र सी विद्या सागर राव‌ ने शिवाजी पार्क मुंबई में हाज़िरीन से ख़िताब करते हुए कहा कि रियासत महाराष्ट्र को खुले मुक़ामात पर हाजत से फ़ारिग़ होने से पाक रियासत बनाने की पाबंद है।

50क़स्बे2016 के ख़त्म तक ‘ स्वच्छ ‘ बना दिए जाऐंगे। पटना के गांधी मैदान में गवर्नर बिहार राम नाथ कोविंद ने तिरंगा लहराने के बाद ख़िताब करते हुए कहा कि रियासत में नज़म‍-ओ‍-ज़ब्त और फ़िर्कावाराना हम-आहंगी बरक़रार है। मुनज़्ज़म जराइम की रोक-थाम जारी है और आइन्दा भी जारी रहेगी।

रियासत में करप्शन को बर्दाश्त ना करने का ऐलान किया है और बद उनवान अफ़राद के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई जारी है। चन्दीगढ़ में गवर्नर कप्तान सिंह सोलंकी ने क़ौमी पर्चम लहराया। नायब वज़ीर-ए-आला सुखबीर सिंह बादल ने तक़रीब की सदारत की। चीफ़ मिनिस्टर प्रकाश सिंह बादल बीमार हैं।

कोलकता में गवर्नर के एन त्रिपाठी ने तिरंगा लहराया। फ़ौज और पुलिस की रैड रोड पर परेड की सलामी ली। रंगारंग परेड और जुलूस जिसमें झांकियां भी शामिल थीं आज के प्रोग्राम की ख़ुसूसियत थी। उनमें रियासती हुकूमतों की सक़ाफ़्त और तहज़ीबी विरसाए को उजागर किया गया था।

चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी और उनके काबीनी वुज़रा ने मग़रिबी बंगाल में यौमे जम्हुरिया तक़रीब में शिरकत की। कोई नाख़ुशगवार वाक़िया या शोरिश पसंदी की इत्तेला नहीं मिली। गवर्नर नागालैंड पीबी आचार्य ने रुपोश नागा ग्रुप्स से तशद्दुद तर्क करने की अपील की।

कोहेमा में गवर्नर ने हाज़िरीन से ख़िताब करते हुए कहा कि माशी तरक़्क़ी और समाजी बहबूद के लिए अमन लाज़िमी शर्त है। जंग बंदी की ख़िलाफ़वरज़ीयों और सरहद पर दरअंदाज़ियों की कोशिशों के बावजूद हिन्दुस्तान और पाकिस्तान की फ़ौजों में बाहम मिठाईयों का तबादला हुआ|

TOPPOPULARRECENT