Tuesday , October 24 2017
Home / India / मुल्क में अफ़रा तफ़री का अंदेशा

मुल्क में अफ़रा तफ़री का अंदेशा

नयी दिल्ली, १३ दिसम्बर: (पी टी आई)अन्ना हज़ारे की लोक पाल मसला पर राहुल गांधी को हदफ़ तन्क़ीद बनाए जाने पर कांग्रेस ने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और कहा कि अन्ना हज़ारे सयासी अज़ाइम रखते हैं और पार्टी के ख़िलाफ़ माहौल तैय्यार करने की को

नयी दिल्ली, १३ दिसम्बर: (पी टी आई)अन्ना हज़ारे की लोक पाल मसला पर राहुल गांधी को हदफ़ तन्क़ीद बनाए जाने पर कांग्रेस ने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और कहा कि अन्ना हज़ारे सयासी अज़ाइम रखते हैं और पार्टी के ख़िलाफ़ माहौल तैय्यार करने की कोशिश कर रहे हैं।

अन्ना हज़ारे को आर जे डी सरबराह लालू प्रसाद यादव की तन्क़ीदों का भी सामना करना पड़ा। उन्हों ने कहा कि अन्ना हज़ारे ने अरकान-ए-पार्लीमैंट को निशाना बनाते हुए जो ज़बान इस्तिमाल की इस के नतीजा में मुल्क में अफ़रातफ़री का माहौल पैदा होगा।

अन्ना हज़ारे का ये ब्यान कि 180 अरकान पार्लीमान गुंडे हैं, इंतिहाई बद बख्ताना है। लालू प्रसाद ने कहा कि ये पार्लीमैंट की तौहीन है। अन्ना हज़ारे को अपने अलफ़ाज़ वापिस लेने चाहीये । कांग्रेस पार्टी ने राहुल गांधी का दिफ़ा करते हुए कहा कि सयासी मुहर्रिकात पर मबनी ब्यानात और इल्ज़ामात को पार्टी माफ़ नहीं करेगी।

अन्ना हज़ारे ने राहुल गांधी पर लोक बिल मुसव्वदा को कमज़ोर बनाने का इल्ज़ाम आइद किया था । उन्हों ने कहा था कि लोक पाल बिल मुसव्वदा की तैय्यारी में राहुल गांधी की मुदाख़िलत का उन्हें शुबा है और यही वजह है कि इस बल का मुसव्वदा कमज़ोर है।

मर्कज़ी वज़ीर फ़ौलाद बीनी प्रसाद वर्मा ने कहा कि अना हज़ारे अपोज़ीशन के नुमाइंदा बन गए हैं। लालू प्रसाद यादव ने भी राहुल गांधी का दिफ़ा करते हुए कहा कि अन्ना हज़ारे की तन्क़ीद की कोई वजह नहीं।

TOPPOPULARRECENT