Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / मुल्क में कांग्रेस की ताक़त में इज़ाफ़ा

मुल्क में कांग्रेस की ताक़त में इज़ाफ़ा

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रायना ने पाँच रियास्तों के इंतिख़ाबी नताइज पर अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि नताइज से साफ़ ज़ाहिर होता है कि मुल्क में कांग्रेस की ताक़त में इज़ाफ़ा हुवा है। रियासत के ज़िमनी इ

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रायना ने पाँच रियास्तों के इंतिख़ाबी नताइज पर अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि नताइज से साफ़ ज़ाहिर होता है कि मुल्क में कांग्रेस की ताक़त में इज़ाफ़ा हुवा है। रियासत के ज़िमनी इंतेख़ाबात में तेलगू देशम पार्टी को तीसरा मुक़ाम हासिल होगा। सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने मीडीया से बातचीत करते हुए कहा कि पाँच रियास्तों के इंतिख़ाबी नताइजका जायज़ा लिया जाय तो पता चलता है कि कांग्रेस की ताक़त में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा हुवा है।

राहुल गांधी की क़ियादत में कांग्रेस पार्टी ने उत्तरप्रदेश में 2007 से बेहतर मोज़ाहिरा किया है। नौजवानों में जोश-ओ-ख़ुरोश पैदा करने में राहुल गांधी ने अहम रोल अदा किया है। कांग्रेस ने मनी पूर में अपना इक़तिदार बरक़रार रखा है।

पंजाब में कांग्रेस ने तन्हा-मुक़ाबला करते हुए अच्छा मुज़ाहिरा किया है। कांग्रेस की असेंबली नशिस्तों में इज़ाफ़ा हुवा है, ये और बात है कि इक़तिदार के हुसूल से महरूम है। इसी तरह उत्तराखंड में भी कांग्रेस का मोज़ाहिरा शानदार रहा, मगर गोवा में कांग्रेस को नुक़्सान हुवा है।

मजमूई तौर पर नताइज का जायज़ा लिया जाय तो कांग्रेस की ताक़त में इज़ाफ़ा हुवा है और इस के वोट बैंक में काबुल लिहाज़ इज़ाफ़ा हुवा है। उन्हों ने कहा कि रियासत के ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस पार्टी शानदार मोज़ाहिरा करेगी और असल अप्पोज़ीशन तेलगू देशम को तीसरा मुक़ाम हासिल होगा। उन्हों ने कहा कि कांग्रेस ने रियासत की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद को अपना इंतिख़ाबी मौज़ू बनाया है।

अवाम के सामने हुकूमत की कारकर्दगी पेश करते हुए फ़लाही असकीमात पर मॶसर अमल आवरी के लिए कांग्रेस उम्मदवारों को कामयाब बनाने अवामसे अपील की जा रही है। कांग्रेस क़ाइदीन मुत्तहदा तौर पर पार्टी उम्मीदवारों के हक़ में इंतिख़ाबी मुहिम चला रहे हैं और अवाम कांग्रेस पर अपने भरपूर एतिमाद का इज़हार कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT