Tuesday , October 24 2017
Home / Politics / मुल्क में मुस्लमानों की ख़स्ता हालत पर नक़वी का अफ़सोस

मुल्क में मुस्लमानों की ख़स्ता हालत पर नक़वी का अफ़सोस

हैदराबाद 22 अगस्त: मुख़तार अब्बास नक़वी ने मुल्क में मुसलमानों की माली हालत पर तशवीश ज़ाहिर करते हुए कहा कि मर्कज़ की तरफ से अक़लियतों की तरक़्क़ी और बहबूदी के कई इक़दामात किए गए हैं।

मर्कज़ी हुकूमत अक़लियतों को तरक़्क़ी देने की पाबंद अह्द है। मुसलमानों को रोज़गार और बेहतर तालीम देने पर तवज्जा मर्कूज़ की गई है। मुख़तार अब्बास नक़वी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि ये बड़े अफ़सोस की बात है कि मुल्क में 50 फ़ीसद अक़लियती आबादी सतह ग़ुर्बत से नीचे ज़िंदगी गुज़ार रही है लेकिन मर्कज़ ने उनकी तरक़्क़ी का अह्द किया है और समाज के हर तबक़ा को तरक़्क़ी देने की हुकूमत पाबंद अह्द है।

मर्कज़ी वज़ीर ने कहा कि हमारे मिशन एम्पावरमेंट में तमाम रियासतों में अक़लियती तबक़ात की तरक़्क़ी पर तवज्जा मर्कूज़ की गई है। अक़लियतों के मसाइल पर मैं ने रियासती हुकूमतों से बातचीत भी की है। अक़लियती बहबूदी प्रोग्रामों पर अमल आवरी के लिए ज़ोर दिया है। इस के तहत रोज़गार , तालीम और इंफ्रास्ट्रक्चर के साथ स्कालरशिपस भी फ़राहम की जा रही हैं। हम हमेशा किसी भी मनफ़ी एजंडे के ख़िलाफ़ हैं। हमने सिर्फ अच्छी हुक्मरानी पर तवज्जा दी है। हम किसी को भी हमारे एजंडे को नाकाम बनाने की हरगिज़ इजाज़त नहीं देंगे

TOPPOPULARRECENT