Sunday , October 22 2017
Home / Islami Duniya / मुशर्रफ़ अरबों डॉलरज़ के मालिक लंदन और दुबई में 7 से 10 एकाऊंटस

मुशर्रफ़ अरबों डॉलरज़ के मालिक लंदन और दुबई में 7 से 10 एकाऊंटस

ईस्लामाबाद 9 जनवरी (ई पी) मुफ़लिसी से इमारत तक पहुंचने के मशकूक लेकिन कामयाब सफ़र के दौरान साबिक़ सदर जनरल परवेज़ मुशर्रफ़, जो अब पाकिस्तान के अवाम के ख़ुद साख़ता मसीहा होने के दावेदार हैं, अरब पति बन चुके हैं। इस बात का कोई इशारा

ईस्लामाबाद 9 जनवरी (ई पी) मुफ़लिसी से इमारत तक पहुंचने के मशकूक लेकिन कामयाब सफ़र के दौरान साबिक़ सदर जनरल परवेज़ मुशर्रफ़, जो अब पाकिस्तान के अवाम के ख़ुद साख़ता मसीहा होने के दावेदार हैं, अरब पति बन चुके हैं। इस बात का कोई इशारा नहीं मिलता कि उन्हें पैसे कौन देता है और वो किस तरह इस क़दर अमीर-ओ-कबीर बन गए हैं लेकिन बैरून-ए-मुमालिक मुख़्तलिफ़ बैंकों में उन के अरबों रुपय के एकाऊंटस हैं जबकि मुल्क के अंदर और बाहर उन्हों ने पहले ही बहुत सारी जायदाद भी ख़रीदी है।

परवेज़ मुशर्रफ़ पाकिस्तान के मिस्टर कलीन (ईमानदार शख़्स) होने के दावेदार हैं। सवाल ये है कि परवेज़ मुशर्रफ़ अरब पत्ती कैसे बने ? जब यही सवाल परवेज़ मुशर्रफ़ के तर्जुमान फ़वाद चौधरी ऐडवोकेट से पूछा गया तो उन्हों ने जवाब दिया कि नवाज़ शरीफ़ और आसिफ़ ज़रदारी की तरह परवेज़ मुशर्रफ़ का एक भी बैंक एकाऊंट खु़फ़ीया नहीं है। उन्हों ने बताया कि दुनिया भर में बिल क्लिन्टन और परवेज़ मुशर्रफ़ दो ऐसे मुक़र्रर हैं जिन्हें सब से ज़्यादा रक़म अदा की जाती है। उन्हें लैक्चर की मद में भारी रक़म मिलती है। उन्हों ने वाज़िह किया कि परवेज़ मुशर्रफ़ के बैंक एकाऊंटस में अरबों की दौलत नहीं है।

TOPPOPULARRECENT