Sunday , October 22 2017
Home / Islami Duniya / मुशर्रफ़ की सेहत के तख़्मीना के लिए तिब्बी बोर्ड का क़ियाम

मुशर्रफ़ की सेहत के तख़्मीना के लिए तिब्बी बोर्ड का क़ियाम

परवेज़ मुशर्रफ़ पर ग़द्दारी के मुक़द्दमा की समाअत करने वाली ख़ुसूसी अदालत ने आज पाकिस्तान के साबिक़ डिक्टेटर की सेहत का तख़्मीना करने के लिए एक तिब्बी बोर्ड के क़ियाम का एलान किया। जबकि उन के वकील सफ़ाई ने दावा किया कि उन्हें ईलाज के

परवेज़ मुशर्रफ़ पर ग़द्दारी के मुक़द्दमा की समाअत करने वाली ख़ुसूसी अदालत ने आज पाकिस्तान के साबिक़ डिक्टेटर की सेहत का तख़्मीना करने के लिए एक तिब्बी बोर्ड के क़ियाम का एलान किया। जबकि उन के वकील सफ़ाई ने दावा किया कि उन्हें ईलाज के लिए अमरीका रवाना किया जाना चाहीए।

मुसल्लह अफ़्वाज के इदारा बराए ईलाज अमराज़े क़ल्ब रावलपिंडी के डॉक्टरों पर मुश्तमिल एक तिब्बी बोर्ड 70 साला मुशर्रफ़ की सेहत का तख़्मीना करेगा और 24 जनवरी को अदालत में अपनी रिपोर्ट पेश करेगा।

ख़ुसूसी अदालत मुशर्रफ़ पर आला सतही ग़द्दारी के मुक़द्दमा की समाअत के लिए क़ायम की गई है। 2007 में उन्हों ने एमरजेंसी नाफ़िज़ की थी। उन्हें 23 जनवरी तक अदालत में शख़्सी हाज़िरी से इस्तिस्ना दे दिया गया है। साबिक़ सदर की क़ानूनी टीम के एक कलीदी रुक्न अहमद रज़ा क़सूरी ने कहा कि अदालत ने तिब्बी बोर्ड से कई सवालात के जवाब तलब किए हैं।

सब से पहले उन्हें ये दरयाफ़्त करना है कि मुशर्रफ़ को ऑप्रेशन की ज़रूरत है या नहीं और उन की सेहत मुकम्मल तौर पर बहाल होने के लिए कितना अर्सा दरकार होगा।

अदालत का फ़ैसला मुशर्रफ़ के वकील सफ़ाई अनवर मंसूर की जानिब से अमरीका में मुक़ीम डॉक्टर अर्जुमंद हाश्मी के मकतूब को अदालत में पेश करने के चंद घंटे बाद मंज़रे आम पर आया। उन्हों ने साफ़ इनकार कर दिया है कि जब तक उन्हें तमाम मुक़द्दमात से बाइज़्ज़त बरी नहीं किया जाता वो ईलाज के लिए बैरून मुल्क नहीं जाएंगे।

TOPPOPULARRECENT