Thursday , October 19 2017
Home / India / मुसलमानों की नसबंदी और हिन्दुवों को आबादी में इज़ाफे की तरग़ीब

मुसलमानों की नसबंदी और हिन्दुवों को आबादी में इज़ाफे की तरग़ीब

श्रीनगर: हिंदू महासभा लीडर के ख़िलाफ़ उनके मुतनाज़ा रिमार्क पर एफ़ आई आर दर्ज करलिया गया है कि मुसलमानों और ईसाईयों की नसबंदी करवाई जाये ताकि उनकी बढ़ती हुई आबादी पर क़ाबू पाया जाये। चीफ़ जोडिशिय‌ल मजिस्ट्रेट श्रीनगर मिस्टर वे एस बाहु

श्रीनगर: हिंदू महासभा लीडर के ख़िलाफ़ उनके मुतनाज़ा रिमार्क पर एफ़ आई आर दर्ज करलिया गया है कि मुसलमानों और ईसाईयों की नसबंदी करवाई जाये ताकि उनकी बढ़ती हुई आबादी पर क़ाबू पाया जाये। चीफ़ जोडिशिय‌ल मजिस्ट्रेट श्रीनगर मिस्टर वे एस बाहु की हिदायत पर सदर पुलिस स्टेशन में ऑल इंडिया हिंदू महासभा की नायब सदर साध्वी देवा ठाकरे के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज किया गया है साबिक़ सेक्रेटरी जमात अहलेहदीस की एक दरख़ास्त पर चीफ़ जोडिशिय‌ल मजिस्ट्रेट स्टेशन हाइज़ ऑफीसर पुलिस स्टेशन को मुल्ज़िमा के ख़िलाफ़ केस दर्ज करने की हिदायत दी जिस में दरख़ास्त गुज़ार ने हिंदू लीडर के ख़िलाफ़ कार्रवाई की गुज़ारिश की थी।

पुलिस ज़राए ने बताया कि साध्वी के ख़िलाफ़ मज़हबी बुनियाद पर मुख़्तलिफ़ फ़िरक़ों में मुनाफ़िरत फैलाने और फ़िर्कावाराना हम आहंगी को मुतास्सिर करने के इल्ज़ाम में एफ़ आई आर दर्ज किया गया। क़ब्लअज़ीं साध्वी देवा ठाकुर ने 12 मई को ये बयान दिया था कि मुसलमानों और ईसाईयों की आबादी रोज़ बरोज़ बढ़ते जा रही है जिस की रोक थाम केलिए मर्कज़ को चाहिए कि एमरजेन्सी नाफ़िज़ करदे और मुसलमानों और ईसाईयों की ज़बरदस्ती नसबंदी करवाई जाये ताकि वो अपनी आबादी में इज़ाफे से महरूम होजाएं।

TOPPOPULARRECENT