Thursday , September 21 2017
Home / Hyderabad News / मुसलमानों के मसाइल की यक्सूई के लिए तजावीज़ तलब

मुसलमानों के मसाइल की यक्सूई के लिए तजावीज़ तलब

DR.Amir Khan Renowned Development Economist Deputy Director Gates Foundation Delhi,Prof.Abdul Shaban Deputy Director Tata Institute of Social Sciences and G.Sudhir IA (Retd) inquiry commissioner chairman addressing Media in Hyderabad on Tuesday.Pic:Style photo service.

मुसलमानों की तालीमी, मआशी और समाजी पसमांदगी का जायज़ा लेने के लिए क़ायम कर्दा कमीशन ऑफ़ इंक्वायरी ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि वो अंदरून छः माह अपना काम मुकम्मल कर लेगा और एक जामे रिपोर्ट हुकूमत को पेश की जाएगी।

कमीशन के सदर नशीन जी सुधीर और अरकान डॉक्टर आमिर उल्लाह ख़ान और प्रोफ़ेसर अब्दुल शाबान ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि कमीशन बहुत जल्द मुसलमानों की सूरते हाल के बारे में तजावीज़ तलब करेगा।

जी सुधीर ने बताया कि कमीशन की जानिब से बहुत जल्द आलामीया जारी करते हुए अवाम से तजावीज़ तलब की जाएँगी जिनमें मुसलमानों को दर्पेश मसाइल और उनकी तरक़्क़ी के लिए कमीशन को इमकानी इक़दामात की सलाह दी जा सकती है।

उन्होंने कहा कि कमीशन तहरीरी तौर पर या फिर ईमेल के ज़रीए भी तजावीज़ को क़ुबूल करेगा, इस सिलसिले में कमीशन के मुस्तक़िल ईमेल एड्रेसेस का ऐलान किया जाएगा। उन्होंने कहा कि सरकारी, नीम सरकारी और ख़ान्गी इदारों में मुसलमानों की मुलाज़मतों में हिस्सादारी के सिलसिले में मुख़्तलिफ़ शोबों से मालूमात तलब की गई हैं।

बैंक कर्ज़ों और दीगर बैंकिंग ख़िदमात में मुसलमानों की हिस्सादारी की तफ़सीलात भी हासिल की जा रही हैं। उन्होंने कहा कि सितंबर में कमीशन अज़ला के दौरों का आग़ाज़ करेगा जहां ज़िला क्लेक्टर की निगरानी में अवामी समाअत की जाएगी।

उन्होंने कहा कि हाल ही में मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के आला ओहदेदारों के साथ इजलास मुनाक़िद किया गया और ज़रूरी तफ़सीलात पेश करने की हिदायत दी गई।

प्रैस कान्फ़्रैंस में कमीशन के रुक्न एम ए बारी, सेक्रेट्री इंचार्ज अक़लीयती बहबूद जी डी अरूना और मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन शफ़ी उल्लाह मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT