Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / मुसलमानों को आबादी के तनासुब से तहफ़्फुज़ात

मुसलमानों को आबादी के तनासुब से तहफ़्फुज़ात

हैदराबाद 28 जुलाई:चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के मसले पर आला सतही मीटिंग में कमीशन आफ़ इन्क्वारी की कारकर्दगी का जायज़ा लिया।

उन्होंने कहा कि रियासत के ग़रीब मुसलमानों को उनकी आबादी के तनासुब से दुसरे रियासतों टामिलनाडु और कर्नाटक की तर्ज़ पर तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाऐंगे।

हुकूमत ने अक़लियतों की तालीमी , मआशी और समाजी मौक़िफ़ का जायज़ा लेने के लिए जो कमीशन आफ़ इन्क्वारी तशकील दिया है , उसकी पेशरफ़त का जायज़ा लेते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने हिदायत दी के कमीशन को मुक़र्ररा मुद्दत के दौरान अपनी रिपोर्ट हुकूमत को पेश करनी चाहीए।

चीफ़ मिनिस्टर ने कमीशन आफ़ इन्क्वारी के सदर नशीन जी सुधीर रिटायर्ड आई ए एस से कहा कि वो मुख़्तलिफ़ अज़ला का दौरा करते हुए अक़लियतों की तालीमी , मआशी और समाजी सूरत-ए-हाल का जायज़ा लें और मुक़र्ररा मीयाद के दौरान अपनी रिपोर्ट पेश करें।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हुकूमत मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी में संजीदा है और वो चाहती हैंके जामि रिपोर्ट की बुनियाद पर तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी की राह हमवार की जाये।

चीफ़ मिनिस्टर ने मीटिंग में मौजूद जी सुधीर से कमीशन आफ़ इन्क्वारी की पेशरफ़त के बारे में मालूमात हासिल कीं। जी सुधीर ने बताया कि बहुत जल्द अज़ला का दौरा करते हुए मुसलमानों के तालीमी और मआशी मौक़िफ़ का जायज़ा लेंगे।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि साबिक़ में जिन बुनियादों पर तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए गए , इस का भी जायज़ा लिया जाये। उन्होंने सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद से कहा कि वो कमीशन के काम काज में मुकम्मिल तआवुन करें और उन्हें दरकार स्टाफ़ और इंफ्रास्ट्रक्चर फ़राहम किया जाये।

TOPPOPULARRECENT