Tuesday , October 24 2017
Home / Delhi News / मुसलमानों को इंतिख़ाबी टिकट देने मुफ़्ती मुकर्रम का मांग‌

मुसलमानों को इंतिख़ाबी टिकट देने मुफ़्ती मुकर्रम का मांग‌

शाही इमाम मस्जिद फ़तह पूरी दिल्ली मुफ़्ती मुहम्मद मुकर्रम ने मिल्लत-ए-इस्लामिया से अपील की कि वो अपने बच्चों की दीनी और दुनियावी तालीम की तरफ़ तवज्जो दें और सीरते तैयबा का अमली नमूना बनने की कोशिश करें ताकि रज़ाए अलहि के हम मुस्तहिक़

शाही इमाम मस्जिद फ़तह पूरी दिल्ली मुफ़्ती मुहम्मद मुकर्रम ने मिल्लत-ए-इस्लामिया से अपील की कि वो अपने बच्चों की दीनी और दुनियावी तालीम की तरफ़ तवज्जो दें और सीरते तैयबा का अमली नमूना बनने की कोशिश करें ताकि रज़ाए अलहि के हम मुस्तहिक़ बन सके।

शाही इमाम साहिब ने वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह की 13जनवरी की तक़रीर के हवाला से कहा कि सुबाई अक़लियती कमीशनों के इजलास के इफ़्तिताह(उदघाटन) के मौके पर वज़ीर-ए-आज़म ने जो कुछ कहा इस से यही झलकता है कि वो अक़लियतों के लिए कुछ करने में नाकाम रहे हैं और उन्होंने ऐसा कुछ नहीं किया है जो वो अक़लियतों के सामने फ़ख़र से कह सकें।

यू पी ए हुकूमत के तक़रीबन दस साल में तमाम स्कीमात अभी ज़ेर अलतवा हैं और जो कुछ उन्होंने कहा है वो सिर्फ़ काग़ज़ों की हद तक है। जस्टिस सच्चर कमेटी और जस्टिस रंगा नाथ मिश्रा कमीशन की सिफ़ारिशात सिर्फ़ और सिर्फ़ मुसलमानों के लिए हैं उनके नफ़ाज़ पर अभी काम नहीं हुआ, अक़लियतों के लिए जो कुछ किया गया और किया जा रहा है इस में मुस्लिम अक़लियत की हिस्सादारी नहीं के बराबर है। ये दोनों कमेटियां सिर्फ़ मुस्लमानों के लिए क़ायम हुई थीं।

TOPPOPULARRECENT