Wednesday , September 20 2017
Home / AP/Telangana / मुसलमानों को रिजर्वेशन के लिए राहुल गांधी की हिमायत

मुसलमानों को रिजर्वेशन के लिए राहुल गांधी की हिमायत

हैदराबाद 09 अप्रैल: नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने मुसलमानों को रिजर्वेशन की हिमायत करते हुए कहा कि कांग्रेस पार्टी मुसलमानों को साबिक़ वाईएसआर राज शेखर रेड्डी हुकूमत की तरफ से फ़राहम करदा 4 फ़ीसद रिजर्वेशन की भरपूर हिमायत करती है और इस सिलसिले में 18 अप्रैल को सुप्रीमकोर्ट की दस्तूरी बेंच के सामने केस की भरपूर पैरवी की जाएगी।

राहुल गांधी की हिदायत के बाइस साबिक़ वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद ने सुप्रीमकोर्ट में दाख़िल करदा दरख़ास्त की समाअत के दौरान नुमाइंदगी की थी। आंध्र प्रदेश कांग्रेस कमेटी के सदर एन रघुवीरा रेड्डी ने दिल्ली में राहुल गांधी से मुलाक़ात की थी।

सुप्रीमकोर्ट में ये दरख़ास्त साबिक़ वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर के अलावा एपीसीसी सरबराह ने भी दरख़ास्त दाख़िल की है। मुसलमानों को रिजर्वेशन फ़राहम करने के लिए भरपूर हिमायत करने का यकीन देते हुए राहुल गांधी ने कहा कि कांग्रेस पार्टी मुसलमानों की तरक़्क़ी के लिए हमेशा आगे रही है। वाज़िह रहे कि 2004 में इस वक़्त की हुकूमत ने आमिला अहकामात के ज़रीये मुसलमानों को 5 फ़ीसद रिजर्वेशन दिए थे। लेकिन आंध्र प्रदेश हाईकोर्ट ने इन रिजर्वेशन के ख़िलाफ़ दरख़ास्त दाख़िल की थी। हाईकोर्ट ने रिजर्वेशन फ़राहम करने हुकूमत के फ़ैसले को कुलअदम क़रार दिया था। लेकिन सुप्रीमकोर्ट में दाख़िल करदा अपील के बाद रिजर्वेशन को केस के फ़ैसले तक जारी रखने का हुक्म दिया था।

सुप्रीमकोर्ट ने हाईकोर्ट के फ़ैसले पर हुक्म अलतवा देते हुए हुकूमत को तहफ़ का अमल जारी रखने की इजाज़त दी थी। बादअज़ां सुप्रीमकोर्ट की दस्तूरी बेंच तशकील दी गई जिसमें रिजर्वेशन के ताल्लुक़ से दाख़िल करदा अपीलों की समाअत होगी। 18 अप्रैल को इस समाअत होने जा रही है। 4 फ़ीसद रिजर्वेशन की वजह से ज़ाइद अज़ 10 हज़ार डॉक्टर्स एक लाख इंजीनियरस ग्रेजूएटस को फ़ायदा हुआ है और हज़ारों मुस्लिम नौजवानों को मुख़्तलिफ़ सरकारी महिकमों में रोज़गार हासिल हुआ है।

TOPPOPULARRECENT