Thursday , August 17 2017
Home / Khaas Khabar / मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी का मुतालिबा

मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी का मुतालिबा

हैदराबाद 15 सितंबर: रियासत तेलंगाना में मुसलमानों को तालीम और रोज़गार में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए जारी तहरीक अब शिद्दत इख़तियार करती जा रही है।

मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की जद्द-ओ-जहद में शामिल मुस्लिम नौजवान अब एसा कोई मौक़ा नहीं छोड़ना चाहते जहां नुमाइंदगी की जा सकती है। अपने महलों बस्तीयों और वार्डज़-ओ-डीवीझ़न में जहां कहीं कोई प्रोग्राम या सियासी अवामी मुंख़बा नुमाइंदों के दौरा और सरकारी ओहदेदारों की मौजूदगी-ओ-आमद पर मुस्लिम नौजवान वहां पहुंच रहे हैं यहां तक कि अपनी मस्रूफ़ियत और कारोबार को छोड़कर मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए नुमाइंदगी को अव्वलीन तर्जीह दे रहे हैं।

एसा ही एक वाक़िया हकीमपेट टोली चौकी में पेश आया जहां एक प्रोग्राम में शिरकत के लिए पहुंचे तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के सरगर्म क़ैद-ए-आज़म अली और सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ग्रेटर हैदराबाद एम हनुमंत राव‌ को मुस्लिम नौजवानों ने एक याददाश्त पेश की और मुसलमानों के मसाइल के साथ साथ 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए जारी रोज़नामा सियासत की तहरीक से वाक़िफ़ करवाया।

हकीमपेट के इलाके में तेलंगाना राष़्ट्रा समीती पार्टी में शमूलीयत इख़तियार करने वालों के लिए एक तक़रीब का इनइक़ाद अमल में लाया गया था। उसकी इत्तेला मुस्लिम नौजवानों को दस्तयाब हुई जिसके बाद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात की रोज़नामा सियासत की तहरीक से मुतास्सिर नौजवानों का एक ग्रुप जमा हो गया और तक़रीब गाह का रुख किया जहां पहले तो उन्हें कुछ देर के लिए मुश्किल पेश आई ताहम क़ाइद टी आर एस-ओ-फ़र्ज़ंद डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद आज़म अली ने नौजवानों की तरफ़ अपनी तवज्जा की और उनसे मुलाकात किया।

ताहम मुस्लिम नौजवानों ने 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़ज़ा का ज़िक्र किया तो सदर ग्रेटर हैदराबाद टी आर एस पार्टी को भी मजबूरन मुतवज्जा होना पड़ा। मुहम्मद आज़म अली ने तहरीक के ताल्लुक़ से सदर टी आर एस को वाक़िफ़ करवाया और ख़ुशगवार अंदाज़ में मुस्लिम नौजवानों से याददाश्त हासिल की और उन्हें इस बात का यक़ीन दिलाया कि वो इस मसले पर चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी करेंगे और रोज़नामा सियासत की इस तहरीक से चीफ़ मिनिस्टर को वाक़िफ़ करवाईंगे।

TOPPOPULARRECENT