Monday , September 25 2017
Home / Khaas Khabar / मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए हुक्मराँ टी आर एस क़ाइदीन भी सरगर्म

मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए हुक्मराँ टी आर एस क़ाइदीन भी सरगर्म

हैदराबाद 16 सितंबर: रियासत तेलंगाना में 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए जारी तहरीक से अब मुस्लिम समाज का हर फ़र्द वाबस्ता हो रहा है। मुख़्तलिफ़ शोबा-ए-हयात से वाबस्ता अफ़राद नौजवान नसल के मुस्तक़बिल से जड़े तहफ़्फुज़ात के इस मसले पर तहरीक से वाबस्ता हो रहे हैं और इस ख़्याल से इतमीनान का इज़हार कर रहे हैंके तहरीक को रोज़नामा सियासत ने शुरू किया और सियासत की सरपरस्ती में तहरीक जारी है।

अवाम इस यक़ीन का भी इज़हार कर रहे हैं तहरीक कामयाब हो गई चूँकि सियासत की तारीख़ में मुस्लिम एम्पावरमेंट के लिए जो तहरीक चलाई गई वो कामयाब और इस के बेहतर नताइज बरामद हुए हैं। 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए जारी तहरीक को मुस्तहकम करने और कामयाब बनाने के लिए बिला लिहाज़ पार्टी तहरीक से वाबस्ता होने की सियासत ने दरख़ास्त की थी।

आमिर अली ख़ां न्यूज़ एडीटर सियासत जो 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात तहरीक की सरपरस्ती कर रहे हैं और निगरानी कर रहे हैं ने मुसलमानों से अपील की थी कि वो बिला लिहाज़ पार्टी इस तहरीक से जुट जाएं। ताके तालीम और रोज़गार से जड़े हुए इस संगीन मसले पर क़ौम की नौजवान नसल की मदद की जा सके।

ताहम इस अपील पर आज शहर-ओ-साइबराबाद में बेहतरीन नताइज देखने में आए। ज़िला कलेक्टर रंगारेड्डी और हैदराबाद के अलावा दुसरे तहसील दफ़ातिर में नुमाइंदगीयाँ पेश की गईं। 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए नुमाइंदगीयाँ करने वालों में कांग्रेस पार्टी के अरकान के अलावा बरसर-ए-इक्तदार जमात तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के अराकीन भी शामिल हैं जो एसा लगता हैके नौजवान मुस्लिम नसल की तामीर-ओ-तरक़्क़ी के लिए काफ़ी संजीदा हैं।

क़ाइद कांग्रेस पार्टी सय्यद यूसुफ़ हाश्मी ने कहा कि मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के हुसूल तक वो सियासत की तहरीक से वाबस्ता रहेंगे और नौजवान मुस्लिम नसल के मुस्तक़बिल के लिए जारी इस तहरीक से भरपूर तआवुन करेंगे। उन्होंने कहा कि कमेटीयों की तशकील और वादों से किसी का कोई भला होने वाला नहीं ताहम चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना को चाहीए कि वो मुसलमानों से किए गए वादे पर फ़ौरी अमल आवरी करे।

TOPPOPULARRECENT