Saturday , September 23 2017
Home / Khaas Khabar / मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए टी आर एस हुकूमत संजीदा

मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए टी आर एस हुकूमत संजीदा

हैदराबाद 18 नवंबर: मुसलमानों की पसमांदगी का जायज़ा लेने वाले जी सुधीर कमीशन आफ़ इन्क्वारी ने मुल्क के मुख़्तलिफ़ माहिरीन और स्कालरस के साथ मीटिंग मुनाक़िद करते हुए मुसलमानों की पसमांदगी, वजूहात और इस के सद्द-ए-बाब के सिलसिले में तजावीज़ हासिल कीं।

मुल्क के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से ताल्लुक़ रखने वाले माहिरीन ने इस मीटिंग में शिरकत की और कमीशन को अपनी तजावीज़ पेश करते हुए तेलंगाना में मुसलमानों की पसमांदगी के ख़ातमे के सिलसिले में ठोस इक़दामात की सिफ़ारिश की।

मुल्क के मुख़्तलिफ़ कमीशनों बिशमोल सच्चर कमेटी में ख़िदमात अंजाम देने वाले माहिरीन मीटिंग में शरीक हुए। माहिरीन के साथ कमीशन आफ़ इन्क्वारी ने दो अलाहिदा सेशन का एहतेमाम किया था।

पहले सेशन में मुसलमानों की पसमांदगी से मुताल्लिक़ माहिरीन की तरफ से मक़ाले पेश किए गए। दूसरे सेशन में कमीशन आफ़ इन्क्वारी ने अपने दौरा अज़ला और इस से मिलने वाली नुमाइंदगियों के पस-ए-मंज़र में अपनी इबतेदाई रिपोर्ट पेश की।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली भी मीटिंग में शरीक हुए और उन्होंने मुसलमानों की तरक़्क़ी के बारे में हुकूमत के इक़दामात का ज़िक्र किया। उन्होंने कहा कि हुकूमत मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी में संजीदा है और इसी सिलसिले में पहले क़दम के तौर पर कमीशन आफ़ इन्क्वारी क़ायम किया गया।

उन्होंने कहा कि कमीशन की रिपोर्ट मिलने के बाद हुकूमत तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लायेहा-ए-अमल को क़तईयत देगी। महमूद अली ने कहा के कमीशन आफ़ इन्क्वारी की रिपोर्ट के बाद अलाहिदा बी सी कमीशन क़ायम किया जाएगा जो तहफ़्फुज़ात के लिए सिफ़ारिश करने का मजाज़ है।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि तेलंगाना हुकूमत ने अक़लियतों की तालीमी-ओ-मआशी तरक़्क़ी पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ की है। कई नई स्कीमात का आग़ाज़ किया गया जिसके फ़वाइद से हज़ारों नहीं बल्कि लाखों मुस्लमान इस्तेफ़ादा कर रहे हैं।

इस सिलसिले में रियासत भर से हक़ीक़ी सूरत-ए-हाल का पता चलेगा। सदर नशीन इन्क्वारी कमीशन रिटायर्ड आई ए एस ओहदेदार जी सुधीर के अलावा कमीशन के अरकान आमिर उल्लाह ख़ां, एम-ए बारी मीटिंग में शरीक थे।

TOPPOPULARRECENT