Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / मुसलमानों को12 फ़ीसद रिजर्वेशन के वादे पर हुकूमत पाबंद

मुसलमानों को12 फ़ीसद रिजर्वेशन के वादे पर हुकूमत पाबंद

हैदराबाद 30 मार्च:तेलंगाना हुकूमत ने इस बात का इआदा किया कि मुसलमानों, दुसरे अक़लियतों और कबायली तबक़ात को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन फ़राहम करने के लिए वादे को पूरा करने की पाबंद है और उन रिजर्वेशन की फ़राहमी को अमली जामा पहनाकर दिखाएगी। इस मक़सद के लिए असेंबली का ख़ुसूसी सेशन तलब किया जाएगा।

तमिलनाडु के ख़ुतूत पर मुसलमानों को रिजर्वेशन फ़राहम करने क़ानूनसाज़ी की जाएगी और मर्कज़ से मंज़ूरी के लिए वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने नुमाइंदगी की जाएगी। एवान में मबाहिस का जवाब देते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और बताया कि एक तरफ़ अक़लियतों को रिजर्वेशन की फ़राहमी के लिए उनके मआशी हालात पर मबनी डाटा एखटा किया जा रहा है , इस के लिए सुधीर कमेटी तशकील दी गई है जो अज़ला वग़ैरा का दौरा करते हुए अक़लियतों के मआशी हालात, रोज़गार और मुलाज़मतों में उनके फ़ीसद से मुताल्लिक़ मुकम्मिल तफ़सीलात हासिल कर रही है।

इस तरह दूसरी तरफ़ कबायली तबक़ात को भी 12 फ़ीसद रिजर्वेशन फ़राहम करने के लिए चलपा की ज़ेरे क़ियादत कमेटी तशकील दी गई और कमेटी भी कबायली तबाक़त के मआशी हालात की मुकम्मिल तफ़सीलात हासिल कर रही है ताके उन तफ़सीलात पर मबनी रिपोर्ट हुकूमत को पेश करसके।

उन्होंने शहरे हैदराबाद की तरक़्क़ी का तज़किरा करते हुए कहा कि हुकूमत तेलंगाना शहरे हैदराबाद को आलमी मयार का शहर बनाने के लिए मुसबित इक़दामात करेगी।

शहरे हैदराबाद के क़दीम डिग्री-ओ-जूनीयर कॉलेजों के लिए नई इमारतों की तामीर करने फ़ील-फ़ौर 30 करोड़ रुपये जारी करेगी।
चीफ़ मिनिस्टर ने स्पेशल डेवलपमेंट फ़ंड के मसले पर अप्पोज़ीशन जमातों की तन्क़ीद पर अपने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया ।

TOPPOPULARRECENT