Sunday , October 22 2017
Home / Khaas Khabar / मुसलमानों से माफी मांगे राहूल-रमेश

मुसलमानों से माफी मांगे राहूल-रमेश

मर्कज़ी वज़ीर देही तरक़्क़ी जयराम रमेश ने कहा है कि मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात से मुतास्सिरा मुस्लिम नौजवानों से आई एस आई के राबिता से मुताल्लिक़ कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी के रिमार्कस के बाइस मुस्लमानों को शदीद ठेस पहुंची है इस लिए

मर्कज़ी वज़ीर देही तरक़्क़ी जयराम रमेश ने कहा है कि मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात से मुतास्सिरा मुस्लिम नौजवानों से आई एस आई के राबिता से मुताल्लिक़ कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी के रिमार्कस के बाइस मुस्लमानों को शदीद ठेस पहुंची है इस लिए उन्हें मुस्लिम तबक़े से माज़रत ख़्वाही करनी चाहीए।

राहुल गांधी ने हाल ही में कहा था कि पाकिस्तान की इंटर सर्विस इंटेलीजेंस मुस्लिम नौजवानों की दिलजोई करते हुए उनसे रब्त पैदा कररही है। जयराम रमेश ने क़ौमी दार-उल-हकूमत दिल्ली में इस्लामिक कल्चरल सेंटर पर उर्दू सहाफ़ियों से बातचीत के दौरान कहा था कि राहुल गांधी का इरादा किसी तबक़े को बदनाम करने का नहीं था लेकिन हमारे मीडिया और कांग्रेस के मुख़ालिफ़ीन ने इस रिमार्कस को उछाला है जिससे एक तनाज़ा पैदा होगया।

कांग्रेस के नायब सदर ने उत्तरप्रदेश के ज़िला मुज़फ़्फ़र नगर में सितंबर 2013 के दौरान फूट पड़ने वाले फ़िर्क़ावाराना फ़सादात के बाद ये रिमार्क किया था कि मुज़फ़्फ़र नगर के फ़िर्कापरस्ती से मुतास्सिरा मुस्लिम नौजवानों से पाकिस्तान की आई एस आई रब्त रखे हुए है उन्होंने एक रैली में मुज़फ़्फ़र नगर के मुस्लिम नौजवानों का हवाला देते हुए ये रिमार्क किया था। इस मौक़े पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़लीयती उमूर ए रहमान ख़ान और मुमलिकती वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमोर राजीव शुक्ला भी मौजूद थे। जयराम रमेश ने कहा कि राहुल गांधी एक सेकूलर लीडर हैं उन के किरदार और मिज़ाज पर कोई शुबा नहीं किया जा सकता। इस मुआमला में राहुल गांधी को तन्क़ीद का निशाना बनाना ग़ैर मुनासिब है। वो अक़लियतों से काफ़ी मुतास्सिर हैं और उन्हें अक़लियतों की फ़िक्र है। पसमांदा तबक़ात दलितों और पिछड़े तबक़ात को तरक़्क़ी देने उनकी अव्वलीन तर्जीह है।

जयराम रमेश ने मज़ीद कहा कि इस मुलक में सेकूलर अज़म को इंतिशार पसंद ताक़तों से शदीद चैलेन्जस का सामना है। उन्होंने राष्ट्रीय स्वयं सेवक संघ ( आर एस एस ) को ख़बरदार किया कि वो हिंदुस्तान को हिंदूत्वा राष़्ट्र बनाने की कोशिश ना करे। जयराम रमेश ने कहा कि बी जे पी लोकसभा इंतिख़ाबात को शख़्सियात के दरमयान लड़ाई का दंगल बनाना चाहती है।

मैंने कभी ऐसा नहीं कहा : रमेश
इस दौरान मर्कज़ी वज़ीर जयराम रमेश ने इन इत्तिलाआत को मुस्तर्द कर दिया कि उन्हों ने कहा था कि राहुल गांधी को मुख़ालिफ़ मुस्लिम रिमार्कस पर माज़रत ख़्वाही करनी चाहीए। जयराम रमेश ने कहा कि मीडिया ने उनके तबसरे को तोड़मरोड़ कर पेश किया है। उन्होंने कभी ऐसा नहीं कहा कि राहुल गांधी को माज़रत ख़्वाही करनी चाहीए बल्कि सिर्फ़ इतना कहा था कि राहुल गांधी का इरादा किसी मख़सूस फ़िर्क़ा के जज़बात मजरूह करना बिलकुल नहीं था लेकिन मीडिया और कांग्रेस मुख़ालिफ़ीन ने उन के तबसरे को तोड़मरोड़ कर पेश किया और उसे ग़ैरमामूली उछाला जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT