Friday , October 20 2017
Home / District News / मुस्तहिक़ मुस्लिम लड़कीयों की शादीयों के लिए दरख़ास्तों की तलबी

मुस्तहिक़ मुस्लिम लड़कीयों की शादीयों के लिए दरख़ास्तों की तलबी

करीमनगर, ०३ फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) ज़िला के ग़रीब मुस्तहिक़ मुस्लिम लड़कीयों की दूसरे मरहले की इजतिमाई शादीयों केलिए 10 फरवरी दरख़ास्त देने की आख़िरी तारीख़ है । ज़िला कलेक्टर सुमीता सभरवाल ने एक सहाफ़ती ब्यान में ये बात कह

करीमनगर, ०३ फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) ज़िला के ग़रीब मुस्तहिक़ मुस्लिम लड़कीयों की दूसरे मरहले की इजतिमाई शादीयों केलिए 10 फरवरी दरख़ास्त देने की आख़िरी तारीख़ है । ज़िला कलेक्टर सुमीता सभरवाल ने एक सहाफ़ती ब्यान में ये बात कही ।

दूसरे मरहले की इजतिमाई शादियां इस माह की 26 तारीख़ को करीमनगर के फ़तहपूरा में वाक़्य मुस्लिम शादी ख़ाना में अंजाम दी जाएगी । रियास्ती अक़ल्लीयती मालीयाती कारपोरेशन के ज़ेर-ए-एहतिमाम अंजाम दिए जाने वाले इजतिमाई शादीयों के दरख़ास्त एम पी डी औज़ , म्यूनसिंपल कमिश्नर्स को 10 फरवरी तक दरख़ास्त दें ।

इसी तरह 25 मार्च को अंजाम दिए जाने वाले इजतिमाई शादीयों के लिए दरख़ास्त देने की आख़िरी तारीख़ 10 मार्च मुक़र्रर की गई है । इन तवारीख़ के अंदर दरख़ास्त देने कलेक्टर ने एक सहाफ़ती ब्यान में हिदायत की है । दरख़ास्त गुज़ार को लाज़िमी है कि वो दरख़ास्त के साथ सफेद राशन कार्ड , राशन कार्ड ना हो तो 55,000 रुपय तक सालाना आमदनी होतो मुताल्लिक़ा ओहदेदार से सालाना आमदनी का तसदीक़ नामा और मस्जिद के इमाम के ज़रीया तसदीक़ नामा और लड़की की उम्र 18 साल से तजावुज़ करना लाज़िमी है ।

मुक़र्रर कर्दा फ़ार्म को पर करके दरख़ास्त के साथ ज़रूरी असना दात के साथ मुताल्लिक़ा एम पी डी ओ अर्बन के हों तो मुताल्लिक़ा म्यूनसिंपल कमिशनर को दाख़िल करना चाहीए । मुताल्लिक़ा एम पी डी औज़ , म्यूनसिंपल कमिशनर दरख़ास्तों की जांच करके मायनारीटी फ़ीनानस कारपोरेशन के ए डी को अहल मुस्तहिक़ जोड़ों की तफ़सीलात इरसाल करने को कहा ।

कोई भी मुक़ाम से अगर 10 से ज़ाइद दरख़ास्तें मौसूल हुई तो उसी मुक़ाम पर यानी मुस्तक़र म्युंसीपालटी या मंडल इजतिमाई शादीयों केलिए इजाज़त दी जाएगी । उन्हों ने वाक़िफ़ करवाया । एम पी डी औज़ , तहसीलदार , आर डी औज़ , स्पैशल ओहदेदारान , ज़िलई ओहदेदारान मुस्तहिक़ ग़रीब मुस्लिम जोड़ों को इजतिमाई शादियां करवाने केलिए हौसलाअफ़्ज़ाई करने कलेक्टर ने एक सहाफ़ती ब्यान में वाक़िफ़ करवाया ।

मंडल में 5 म्युंसीपाल्टी में 10 हलक़ा असैंबली के हदूद में 20 जोड़ों की इजतिमाई शादियां करवाने ओहदेदारों को कोशिश के लिए किया । नौ ब्याहता जोड़ों को 15000 मालियत का सामान फ़राहम किया जाएगा । इस के इलावा इंदिरा माँ हाउज़िंग ,स्त्रीनिधि में बलासू दी क़र्ज़ वग़ैरा के लिए क़तईयत दी जाएगी । अगर बेरोज़गार हो तो ख़ुद रोज़गार के तहत कारोबार की महारत हासिल करने केलिए राजीव यूह करना लो के तहत तर्बीयत दी जाएगी । उन्हों ने एक सहाफ़ती ब्यान में वाक़िफ़ करवाया ।

TOPPOPULARRECENT