Sunday , August 20 2017
Home / Featured News / मुस्लिम एन सी सी कैडेट्स की दाढ़ी का मसला

मुस्लिम एन सी सी कैडेट्स की दाढ़ी का मसला

हैदराबाद 29 दिसंबर:आंध्र प्रदेश रियासती अक़लियती कमीशन ने सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी से मुस्लिम एन सी सी कैडेट्स को सिखों को दिए गए ख़ुतूत पर दाढ़ी रखने की इजाज़त से मुताल्लिक़ तनाज़ा में मुदाख़िलत करने की अपील की।

चंद मुस्लिम नौजवान जिन्हें यहां इस साल के अवाइल मुनाक़िदा नेशनल कैडेट कोरज़( एन सी सी) कैंप के दौरान दाढ़ी रखने की इजाज़त नहीं दी गई उन्होंने कमीशन से शिकायत की है। सदर नशीन कमीशन आबिद रसूल ख़ान और दुसरें ने सदर जमहूरीया से मुलाक़ात की और ये मसला उठाया ये बात एक बयान में बताई गई।

कमीशन ने वज़ारत-ए-दिफ़ा से सिफ़ारिश की थी कि मुसलमानों को दाढ़ी रखने की इजाज़त देने पर ग़ौर किया जाये जैसा कि सिखों के मुआमले में होता है क्युं कि दोनों बिरादरीयां अक़लियतें हैं। आबिद रसूल ख़ान ने कहा था कि इन सिफ़ारिशात पर 2 दिसंबर को राज्य सभा में इस तरह ग़ौर हुआ कि वज़ीर-ए-दिफ़ा मनोहर पारीकर ने इस ज़िमन में अपना जवाब दाख़िल किया।

उन्होंने ये जवाब दिया कि ये मुआमला वज़ारत के ज़ेरे ग़ौर है और ज़रूरी अहकाम जारी किए जाऐंगे।चुनांचे कमीशन के अरकान ने दरख़ास्त की के सदर जमहूरीया से ये सिफ़ारिश करना चाहीए कि वो इस तरह की रियाइत दे।उन्होंने सदर मौसूफ़ से तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश हुकूमतों को भी हिदायत देने की दरख़ास्त की।

TOPPOPULARRECENT