Wednesday , September 20 2017
Home / Hyderabad News / मुस्लिम तलबा के लिए हर ज़िला में मॉडल स्कूलस और हॉस्टलस की तजवीज़

मुस्लिम तलबा के लिए हर ज़िला में मॉडल स्कूलस और हॉस्टलस की तजवीज़

हैदराबाद 29 अक्टूबर: मुस्लमानों की तालीमी , मआशी और समाजी पसमांदगी का जायज़ा लेने वाले जी सुधीर कमीशन ने हर ज़िला में मुस्लिम तलबा के लिए मॉडल स्कूलस और हॉस्टलस के क़ियाम के अलावा मुख़्तलिफ़ पेशावराना कोर्सस के तर्बीयती मराकिज़ के आग़ाज़ की तजवीज़ पेश की है।

कमीशन ने मह्कमाजात अक़लियती बहबूद , तालीम , मेडिकल ऐंड हेल्थ और स्टोन के ओहदेदारों के साथ मीटिंग मुनाक़िद करते हुए अक़लियतों के बारे में स्कीमात के आदाद-ओ-शुमार तलब किए।

कमीशन के सदर नशीन जी सुधीर और अरकान आमिर उल्लाह ख़ान और मुहम्मद अब्दुह लबारी ने अक़लियती तलबा के लिए मसाबिकती इमतेहानात की कोचिंग की तजवीज़ पेश करते हुए एससी, एसटी और बी सी तलबा को ट्रेनिंग फ़राहम करने वाले इदारों में कोचिंग का एहतेमाम करने का मश्वरह दिया।

उन्होंने कहा कि अक़लियती तलबा के लिए अलाहिदा कोचिंग सेंटरस के बजाये दुसरे तबक़ात के साथ कोचिंग के एहतेमाम से तलबा में मसाबिक़त का जज़बा पैदा होगा।

कमीशन ने अक़लियती बहबूद की स्कीमात के फ़वाइद हक़ीक़ी मुस्तहक़्क़ीन तक पहुंचाने की ज़रूरत ज़ाहिर की और अक़लियती बहबूद के ओहदेदारों से कहा कि वो स्कीमात, बजट और इस के ख़र्च के बारे में तफ़सीलात पेश करें

स्टोन के डायरेक्टर ने मुख़्तलिफ़ कोर्सस 10,000 तलबा की ट्रेनिंग से वाक़िफ़ किराया। कमीशन ने अज़ला में स्टोन के मराकिज़ के क़ियाम की ज़रूरत ज़ाहिर की। सुधीर कमीशन आफ़ इन्क्वारी आइन्दा साल मार्च तक अपनी रिपोर्ट हुकूमत को पेश करने की तैयारी कर रहा है।

TOPPOPULARRECENT