Tuesday , September 26 2017
Home / AP/Telangana / मुस्लिम रिजर्वेशन के लिए चीफ़ मिनिस्टर से आमिर अली ख़ान की नुमाइंदगी

मुस्लिम रिजर्वेशन के लिए चीफ़ मिनिस्टर से आमिर अली ख़ान की नुमाइंदगी

हैदराबाद 27 जून: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन की फ़राहमी के वादे पर वो क़ायम हैं और इस पर अमल आवरी के लिए संजीदगी से इक़दामात कर रहे हैं। केसीआर ने कहा कि हर शख़्स जानता है कि वो कोई वादा करते हैं तो उसे बहरहाल पूरा करते हैं।

निज़ाम कॉलेज ग्रांऊड पर दावते इफ़तार के मदाओईन से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने वाज़िह किया कि 12 फ़ीसद मुस्लिम रिजर्वेशन को यक़ीनी बनाने के लिए हुकूमत ने सुधीर कमीशन आफ़ इन्क्वारी क़ायम किया है। कमीशन चंद दिनों में अपनी रिपोर्ट हुकूमत को पेश कर देगा। कमीशन की रिपोर्ट मिलते ही असेंबली की ख़ुसूसी मीटिंग तलब करते हुए 12 फ़ीसद रिजर्वेशन के हक़ में क़रारदाद मंज़ूर की जाएगी और उसे मर्कज़ को रवाना किया जाएगा।

चीफ़ मिनिस्टर ने उम्मीद का इज़हार किया कि मर्कज़ी हुकूमत से 12 फ़ीसद मुस्लिम रिजर्वेशन की मंज़ूरी हासिल करने में हुकूमत को कामयाबी होगी। उन्होंने कहा कि हम इंशा अल्लाह इस कोशिश में ज़रूर कामयाब होंगे और तेलंगाना ना सिर्फ मुल्क बल्के दुनिया के लिए मिसाली रियासत बन जाएगी।

वाज़िह रहे कि दावते इफ़तार में चीफ़ मिनिस्टर की आमद के साथ ही उन्होंने मोअज़्ज़िज़ीन से मुलाक़ात की। न्यूज़ एडिटर सियासत आमिर अली ख़ां से मुलाक़ात के मौके पर चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि वो सियासत और आमिर अली ख़ां को अच्छी तरह जानते हैं। आमिर अली ख़ां ने 12 फ़ीसद मुस्लिम रिजर्वेशन के वादे की तकमील के सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर को याददाश्त पेश की जिस पर उन्होंने कहा कि वो ज़रूर उस का मुताला करेंगे। बाद में चीफ़ मिनिस्टर ने अपने ख़िताब के दौरान 12 फ़ीसद मुस्लिम रिजर्वेशन पर अमल आवरी का ब-तौर-ए-ख़ास तज़किरा किया और उनकी तक़रीर का बेशतर हिस्सा रिजर्वेशन के वादे की तकमील पर मुहीत रहा। इस तरह रोज़नामा सियासत की तरफ से 12 फ़ीसद रिजर्वेशन के हक़ में चलाए जा रही मुहिम के मुसबत असरात चीफ़ मिनिस्टर की दावते इफ़तार में भी देखने को मिले। तक़रीब में मौजूद कई मोअज़्ज़िज़ीन ने इस अहम मसले पर चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी के लिए आमिर अली ख़ां को मुबारकबाद पेश की।

TOPPOPULARRECENT