Tuesday , September 19 2017
Home / AP/Telangana / मुस्लिम रिजर्वेशन पर रहनुमाई के लिए सुधीर कमीशन से केसीआर की ख़ाहिश

मुस्लिम रिजर्वेशन पर रहनुमाई के लिए सुधीर कमीशन से केसीआर की ख़ाहिश

हैदराबाद 14 अगस्त: सुधीर कमीशन आफ़ इन्क्वारी ने मुस्लिम रिजर्वेशन के मसले पर क़ानूनी और दस्तूरी माहिरीन से मुशावरत के ज़रीये हुकूमत की रहनुमाई का फ़ैसला किया है। बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने कमीशन की रिपोर्ट हासिल करने के बाद सदर नशीन जी सुधीर रिटायर्ड आईएएस से ख़ाहिश की के वो अपनी कारकर्दगी जारी रखें। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि रिपोर्ट की पेशकशी के साथ ही ये ना समझा जाये कि कमीशन का काम ख़त्म हो चुका है।

उन्होंने मश्वरा दिया कि कमीशन अपनी कारकर्दगी जारी रखे और रिजर्वेशन की फ़राहमी के सिलसिले में मज़ीद तजावीज़ पेश करे। उन्होंने कारपोरेशन से ख़ाहिश की के वो ऐडवोकेट जनरल और रियासत के दुसरे माहिरीन क़ानून से भी मुशावरत करते हुए हुकूमत की रहनुमाई करे।

बताया जाता है कि सुधीर कमीशन इस सिलसिले में क़ानूनी और दस्तूरी माहिरीन की फ़हरिस्त तैयार कर रहा है जिनसे मुशावरत का अमल जल्द शुरू किया जाएगा। ज़राए के मुताबिक़ ऐडवोकेट जनरल राम कृष्णा रेड्डी से ख़ाहिश की गई कि वो तमिलनाडु में 50फ़ीसद से ज़ाइद रिजर्वेशन की फ़राहमी का जायज़ा लें ताकि उसी तर्ज़ पर तेलंगाना में भी मुसलमानों और दर्ज फ़हरिस्त क़बाईल के रिजर्वेशन में इज़ाफ़ा किया जा सके।

तमिलनाडु हुकूमत ने सुप्रीमकोर्ट की तरफ से मुक़र्ररा रिजर्वेशन की हद 50 फ़ीसद को उबूर कर लिया है अगरचे ये मुआमला सुप्रीमकोर्ट में ज़ेर दौरान है माहिरीन का कहना है कि तमिलनाडु में 50 फ़ीसद से ज़ाइद रिजर्वेशन को दस्तूरी तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम कर दिया जिसको ख़त्म करना आसान नहीं है। वाज़िह रहे कि सुधीर कमीशन की मीयाद सितंबर में ख़त्म हो रही है। देखना ये है कि मीयाद की तकमील से पहले रिजर्वेशन के सिलसिले में मज़ीद सिफ़ारिशात के हुसूल के लिए आया मीयाद में तौसी की जाएगी।?

TOPPOPULARRECENT