Thursday , October 19 2017
Home / AP/Telangana / मुस्लिम लड़की का बेदर्दाना क़त्ल

मुस्लिम लड़की का बेदर्दाना क़त्ल

हैदराबाद 19 सितम्बर: नौजवान मुस्लिम लड़की के क़त्ल की वारदात ने साइबराबाद वेस्ट के नरसिंगी इलाके में सनसनी पैदा कर दी। 20 ता 22 साल उम्र की नामालूम मुस्लिम लड़की को एक दरिन्दा सिफ़त नौजवान ने इंतेहाई बेदर्दी से इस का गला काट कर क़त्ल कर दिया। तफ़सीलात के मुताबिक मुईनाबादता तेलंगाना स्टेट पुलिस एकेडेमी से चार किलोमीटर दूर वीफ़ कॉलेज रोड के क़रीब लड़की की लाश मौजूद होने की इत्तेला पर पुलिस की एक टीम मुक़ाम वारदात पर पहूंच गई। लड़की जिसके हाथ बाँधे हुए थे और वो नीले जीन्स और सफ़ैद टीशर्ट, काली जैकेट में मलबूस थी, वो बुर्क़ा भी पहनी हुई थी।

ख़ाती नौजवान ने लड़की का गलाकाट कर क़त्ल करने के बाद उस की शिनाख़्त मिटाने के इरादे से इस के सर पर वज़नी पत्थर डाल दिया और वहां से फ़रार हो गया। सुराग़ रसानी दस्ता क्लोज़ टीम के साथ पहूंचने वाली पुलिस को मुक़ाम वारदात से चॉकलेट का कवर , मज़ा की बोतल , सफ़ैद तौल , कला स्कार्फ़, काली जाकेट, नीला जीन्स, हवाई चप्पल वग़ैरा बरामद हुई। मुस्लिम लड़की के क़त्ल का पता चलने पर पुलिस ने मुक़ामी सीसीटीवी कैमरों में मक़्तूला लड़की को एक नौजवान के साथ पल्सर मोटर साइकिल पर गिंडीपेट की सिम्त जाता हुआ देखा गया था।

सीसीटीवी फूटेज के ज़रीये पुलिस को ये पता लगा है कि ख़ाती नौजवान ने लड़की को मुक़ाम वारदात पर ले जाने से पहले ठेला बंडी वाले से वीफ़ कॉलेज से मुताल्लिक़ तफ़सीलात हासिल की थी। मुस्लिम लड़की की शिनाख़्त के लिए कमिशनर पुलिस साइबराबाद संदीप ने ख़ुसूसी टीमें तशकील देते हुए गिंडीपेट के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ कॉलेजस को पुलिस टीम रवाना की है और इलाक़े के दुसरे सीसीटीवी कैमरों की रिकार्डिंग का जएज़ा लिया जा रहा है ताकि क़ातिल की मोटर साइकिल के नंबर का पता लगाया जा सके। पुलिस को शुबा है कि लड़की को तफ़रीह के बहाने नौजवान ने गिंडीपेट की सिम्त ले जाकर क़त्ल किया है। पुलिस मुक़ाम वारदात से हासिल किए गए तमाम शवाहिद की बुनियाद पर तहक़ीक़ात जारी हैं। पुलिस ने क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज किया है और ख़ाती नौजवान को गिरफ़्तार करने की कोशिश जारी है।

TOPPOPULARRECENT