Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / मुस्लिम शादियों में खाना और बेजा रसूमात के बाईकॉट का एलान

मुस्लिम शादियों में खाना और बेजा रसूमात के बाईकॉट का एलान

माइनॉरिटीज़ डेवलप्मेन्ट फ़ोरम ने मुस्लिम शादियों में तनावुल ताम, आतिशबाज़ी, ऑरकेस्ट्रा और दीगर गैर ज़रूरी और बेजा रसूमात की सख़्त मुज़म्मत करते हुए शादी को सादा और आसान बनाने के सिलसिले में मुस्लिम रायआम्मा को बेदार करने का फैसला क

माइनॉरिटीज़ डेवलप्मेन्ट फ़ोरम ने मुस्लिम शादियों में तनावुल ताम, आतिशबाज़ी, ऑरकेस्ट्रा और दीगर गैर ज़रूरी और बेजा रसूमात की सख़्त मुज़म्मत करते हुए शादी को सादा और आसान बनाने के सिलसिले में मुस्लिम रायआम्मा को बेदार करने का फैसला किया है।

एम डी एफ के एक वफ़्द ने जनाब आबिद सिद्दीक़ी सदर एम डी एफ की ज़ेरे क़ियादत जनाब ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर सियासत से उन के दौरे लंदन और दुबई से वापसी पर मुलाक़ात करते हुए बताया कि एम डी एफ के तमाम अरकान उन के नक़्शे क़दम पर चलते हुए शादी के दिन के खाने का बाईकॉट करेंगे। इस सिलसिले में एम डी एफ ने हालिया इजलास में क़रारदाद भी मंज़ूर की है।

एम डी एफ के वफ़्द ने जनाब ज़ाहिद अली ख़ान के इस जुरात मंदाना इक़दाम का ख़ैर मक़दम करते हुए कहा कि इस के समर आवर नताइज बरामद हो रहे हैं। वफ़्द में डॉक्टर एस ए मजीद, डॉक्टर ऐयूब हैदरी, जनाब एम ए क़दीर, जनाब अहमद सिद्दीक़ी मुकेश और जनाब मुहम्मद समीअ उद्दीन शामिल थे।

TOPPOPULARRECENT