Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / मुस्लिम ख़ातून के साथ बदतमीज़ी का मुआमला दोनों तेलुगू रियासतों में ज़बरदस्त एहतेजाजी मुज़ाहरा

मुस्लिम ख़ातून के साथ बदतमीज़ी का मुआमला दोनों तेलुगू रियासतों में ज़बरदस्त एहतेजाजी मुज़ाहरा

हैदराबाद 06 मार्च:आंध्रई मिनिस्टर आर किशवर बाबू के बेटे ने मुस्लिम ख़ातून के साथ बदतमीज़ी पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए कहा कि क़ानून अपना काम करेगा। वाईएसआर कांग्रेस पार्टी ने इस की सख़्त मज़म्मत करते हुए इस्तेफ़ा देने का आंध्रई मिनिस्टर से मुतालिबा क्या।

इस वाक़िये के ख़िलाफ़ हैदराबाद और गुंटूर में एहतेजाज मुनज़्ज़म करते हुए मिनिस्टर के बेटे को फ़ौरी गिरफ़्तार करने का मुतालिबा किया गया। एक मुस्लिम ख़ातून ने आंध्रई मिनिस्टर किशवर बाबू के बेटे पर नशे की हालत में उनसे बदसुलूकी करने और ज़बरदस्ती अपनी कार में बैठाने की कोशिश करने का बंजारा हिलस पुलिस स्टेशन में शिकायत दर्ज की थी।

पुलिस ने इब्तेदा में सिर्फ मिनिस्टर के बेटे के ड्राईवर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज किया। एहतेजाज के बाद मिनिस्टर के बेटे के ख़िलाफ़ नोटिस जारी की गई और इन्साफ़ करने का यकीन दिया ये वाक़िया दोनों तेलुगू रियासतों में मौज़ू बेहस बन गया और मुस्लिम ख़ातून और उनके रिश्तेदारों ने बंजारा हिलस पुलिस स्टेशन पर एहतेजाजी धरना मुनज़्ज़म करते हुए उसे गिरफ़्तार करने का मुतालिबा क्या।

इस तरह का धरना गुंटूर में महेला कारकुनों की तरफ से मुनज़्ज़म करते हुए मिनिस्टर के बेटे के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने पर-ज़ोर दिया गया। आंध्र प्रदेश असेंबली का बजट सेशन का आग़ाज़ हुआ है।

आंध्र प्रदेश के तमाम मिनिस्टरस हैदराबाद में हैं। आंध्रई मिनिस्टर आर किशवर बाबू ने अपने बेटे के ख़िलाफ़ आइद होने वाले इल्ज़ामात पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए कहा कि उन्हें क़ानून पर भरोसा है। अगर किसी ख़ातून के साथ बदतमीज़ी हुई है चाहे ये बदतमीज़ी उनके बेटे ने भी की है इस के ख़िलाफ़-ए-क़ानून के मुताबिक़ कार्रवाई होनी चाहीए।

तेलंगाना की पुलिस इल्ज़ामात की तेहक़ीक़ात कर रही है। तेहक़ीक़ात से पहले किसी को भी क़सूरवार ठहराना मुनासिब नहीं है।

किशवर बाबू को अख़लाक़ी ज़िम्मेदारी क़बूल करते हुए फ़ौरी इस्तीफ़ा देने का मुतालिबा किया उनके बेटे को गिरफ़्तार करने पर-ज़ोर दिया।

TOPPOPULARRECENT