Saturday , October 21 2017
Home / AP/Telangana / मुस्लिम ख़ातून के साथ बदसुलूकी पर नरभए एक्ट के तहत मुक़द्दमा

मुस्लिम ख़ातून के साथ बदसुलूकी पर नरभए एक्ट के तहत मुक़द्दमा

हैदराबाद 06 मार्च:बंजारा हिलस पुलिस ने सख़्त एहतेजाज और अवाम में बढ़ते ग़ुस्से को देखते हुए बिलआख़िर आंध्रई मिनिस्टर के बेटे के ख़िलाफ़ कार्रवाई का आग़ाज़ कर दिया है। याद रहे कि पुलिस ने ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ और पुरअमन माहौल को फ़राहम करने के अपने वादों को पुरा करते हुए पड़ोसी रियासत के मिनिस्टर से हमदर्दी का इज़हार किया था और कार्रवाई से गुरेज़ किया था। शहर अज़ला और क़ौमी सतह पर एहतेजाज और ब्रहमी को देखते हुए पुलिस ने मिनिस्टर के बेटे सुशील के ख़िलाफ़ नरभए एक्ट के तहत कार्रवाई का आग़ाज़ कर दिया है।

इस ख़सूस में डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस वेस्ट ज़ोन वेंकटेश्वरा ने बताया कि सेक्शन 41 (A) सीआरपीसी के तहत नोटिस जारी कर दी गईं हैं। और बहुत जल्द कार्रवाई का आग़ाज़ होगा। उन्होंने बताया कि दफ़ा 509 दर्ज किया गया था अब नरभए एक्ट के तहत कार्रवाई की जाएगी।

डीसीपी ने बताया कि आंध्र प्रदेश के मिनिस्टर रावीला किशवर के बेटे रावीला सुशील को पुलिस बहुत जल्द गिरफ़्तार करेगी। नोटिस के जवाज़ में उन्होंने कहा कि सात से ज़ाइद अरसा की सज़ा के तहत दफ़आत में नोटिस दी जानी चाहीए और पुलिस ने नोटिस जारी की अगर इस पर कोई रद्द-ए-अमल मिनिस्टर और उनके बेटे की तरफ से ज़ाहिर नहीं किया जाता तो फिर पुलिस सख़्त से सख़्त कार्रवाई करेगी।

TOPPOPULARRECENT