Saturday , September 23 2017
Home / AP/Telangana / मुहम्मद अली शब्बीर की चंचलगुडा जेल में मुहम्मद ग़ौस से मुलाक़ात

मुहम्मद अली शब्बीर की चंचलगुडा जेल में मुहम्मद ग़ौस से मुलाक़ात

हैदराबाद 02 अगस्त:जेल में पिछ्ले 6 यौम से क़ैद कांग्रेसी क़ाइद मुहम्मद ग़ौस साबिक़ कारपोरेटर से मुहम्मद अली शब्बीर क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल ने दुसरे कांग्रेसी क़ाइदीन के साथ पहुंच कर मुलाक़ात की।इस मौके पर मुहम्मद अली शब्बीर ने क़ानूनी उमूर और मुक़द्दमा के मुताल्लिक़ तबादला-ए-ख़्याल किया बादअज़ां उन्होंने जल्द ज़मानत हो जाने की तवक़्क़ो ज़ाहिर करते हुए कहा कि चारमीनार के क़रीब हंगामा-आराई के मुक़द्दमा में गिरफ़्तार शूदा मुहम्मद ग़ौस से उन्हों के चंचलगुडा जेल में ख़ैर सगाली मुलाक़ात की।

इस मौके पर उनके साथ मेराज मुहम्मद साबिक़ कारपोरेटर मुहम्मद फ़रीद मुहम्मद इर्फ़ान के अलावा दुसरे कांग्रेसी क़ाइदीन मौजूद थे। मुहम्मद ग़ौस ने इस मुलाक़ात के दौरान क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल को मुक़द्दमे की मुकम्मिल तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया। साबिक़ कारपोरेटर ने ये इद्दिआ किया कि उन्हें एक एसे मुक़द्दमे में गिरफ़्तार कियागया है जिसे शवाहिद की अदम दस्तयाबी की बिना पर बंद किया जा चुका है।

मुहम्मद अली शब्बीर ने मुलाक़ात के दौरान जेल के हालात और दस्तयाब सहूलतों के मुताल्लिक़ तफ़सीलात हासिल कीं।मुहम्मद अली शब्बीर की जेल आमद की इत्तेला के साथ ही पुराने शहर के कांग्रेसी क़ाइदीन की बड़ी तादाद वहां जमा हो गई थी।

TOPPOPULARRECENT