Wednesday , September 20 2017
Home / World / मुहाजिरीन की हद मुक़र्रर करने का मुतालिबा मुस्तरद – मीरकल

मुहाजिरीन की हद मुक़र्रर करने का मुतालिबा मुस्तरद – मीरकल

जर्मन चांसलर एंजिला मीरकल ने हुक्मरान इत्तिहाद में शामिल जमात क्रिस्चन सोशल यूनीयन की जानिब से जर्मनी में मुहाजिरीन की ज़्यादा से ज़्यादा तादाद की हद मुक़र्रर करने के मुतालिबे को एक बार फिर मुस्तर्द कर दिया है।

बावीरया में मीरकल की जमात CDU की इत्तिहादी CSU के रहनुमा होर्स्ट ज़ीहोफ़र ने मुतालिबा किया था कि मुल्क में दो लाख मुहाजिरीन सालाना की हद मुक़र्रर की जाए, ताहम पीर के रोज़ चांसलर मीरकल के तर्जुमान ज़ाइबार्ट ने कहा कि चांसलर मीरकल का मौक़िफ़ इस बात पर मुख़्तलिफ़ है।

ये चांसलर मीरकल की पोज़ीशन नहीं है। इतवार के रोज़ जुनूबी जर्मन रियासत बावीरया के वज़ीरे आला और सी एस यू जमात के सरब्राह, ज़ीहोफ़र ने मुतालिबा किया था कि वफ़ाक़ी जर्मन हुकूमत मुल्क में मुहाजिरीन क़ुबूल करने के हवाले से एक हतमी हद मुक़र्रर करे।

मीरकल के तर्जुमान ने कहा, हमें यक़ीन है कि क़ौमी सतह पर मुहाजिरीन की हद मुक़र्रर करने से हदफ़ हासिल नहीं हो सकता। ये एक यूरोपीय मसला है और इस का हतमी हल यूरोपीय यूनीयन की रियास्तों में मुहाजिरीन की एक कोटे के तहत तक़सीम है।

इस के इलावा यूरोपीय यूनीयन की बैरूनी सरहदों का तहफ़्फ़ुज़ और मुहाजिरीन के बोहरान की बुनियादी जड़ को ख़त्म कर के ही ये मुआमला हल किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT