Tuesday , October 17 2017
Home / India / मुख़तार अन्सारी को असैंबली इजलास में शिरकत की इजाज़त

मुख़तार अन्सारी को असैंबली इजलास में शिरकत की इजाज़त

नई दिल्ली, 15 फबरव‌री (पी टी आई) मैंबर असेम्बली जवाब परदेस मुख़तार अंसारी को दिल्ली की एक अदालत ने असेम्बली के सैशन में शिरकत की इजाज़त दी है। मुख़तार अन्सारी पर मुबय्यना तौर पर एक मुजरिमाना गिरोह से ताल्लुक़ के इल्ज़ाम में मकोका के तहत

नई दिल्ली, 15 फबरव‌री (पी टी आई) मैंबर असेम्बली जवाब परदेस मुख़तार अंसारी को दिल्ली की एक अदालत ने असेम्बली के सैशन में शिरकत की इजाज़त दी है। मुख़तार अन्सारी पर मुबय्यना तौर पर एक मुजरिमाना गिरोह से ताल्लुक़ के इल्ज़ाम में मकोका के तहत केस दर्ज किया गया है।

अडीशनल जज स्वेता राव ने चूँकि मुल्ज़िम मुख़तार अन्सारी उत्तर प्रदेश असेम्बली के मौजूदा रुकन असेम्बली हैं इस लिए उन्हें असेम्बली की कार्रवाई में हिस्से की इजाज़त दी जाती है। उन्होंने अगरचे हिदायत दी कि मुख़तार अन्सारी को 20 फबरव‌री को अदालत में पेश किया जाना चाहीए जबकि अगली समाअत मुक़र्रर है।

मिस्टर अन्सारी इन दिनों आगरा जेल में क़ैद हैं । मुख़तार अन्सारी मऊ से आज़ाद मैंबर असेम्बली हैं उन पर 2005 में बी जे पी के रुकन असेम्बली कृष्णानंद राय के क़तल में शामिल होने का इल्ज़ाम है । 53 साला मिस्टर अन्सारी को 19 फबरव‌री को असेम्बली इजलास में शिरकत की इजाज़त दी गई है।

इस के अलावा उन्हें 25 से 28 फबरव‌री एक मार्च और 4 मार्च से 7 मार्च तक और 11 मार्च से 14 मार्च तक के अलावा 18 से 21 मार्च असेम्बली इजलास में शिरकत की इजाज़त दी गई है। मुख़तार अन्सारी पर 3 मई 2012 को मकोका के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया गया था क्योंकि उन पर इल्ज़ाम है कि वो एक मुनज़्ज़म जराइमपेशा ग्रुप के रुकन हैं जो उन के साथी प्रेम प्रकाश उर्फ़ मना बजरंग चलाते हैं

मना बजरंग गुज़िश्ता साल जून पर से असेम्बली इंतेख़ाबात में शिकस्त खा गए थे। मुख़तार अन्सारी के दीगर साथीयों के ख़िलाफ़ भी मुख़्तलिफ़ अदालतों में मुक़द्दमात दर्ज हैं जिन में जबरी वसूली के मामले भी शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT