Saturday , October 21 2017
Home / India / मुज़फ़्फ़रनगर में फ़िर्कावाराना फ़साद की शदीद मज़म्मत अमन की अपील

मुज़फ़्फ़रनगर में फ़िर्कावाराना फ़साद की शदीद मज़म्मत अमन की अपील

उलमाए दीन ने मुज़फ़्फ़र नगर में फूट पड़े फ़िर्कावाराना फ़साद की शदीद मज़म्मत की और सियासी साज़िशों के ख़िलाफ़ अवाम को ख़बरदार किया। ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के रुक्न मौलाना ख़ालिद रशीद फ़िरंगी महली ने कहा कि मुज़फ़्फ़र नगर का फ़साद क़ाब

उलमाए दीन ने मुज़फ़्फ़र नगर में फूट पड़े फ़िर्कावाराना फ़साद की शदीद मज़म्मत की और सियासी साज़िशों के ख़िलाफ़ अवाम को ख़बरदार किया। ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के रुक्न मौलाना ख़ालिद रशीद फ़िरंगी महली ने कहा कि मुज़फ़्फ़र नगर का फ़साद क़ाबिल-ए-मज़म्मत है। चंद दिनों से यहां पर कशीदगी पैदा करने की कोशिश की जा रही है। सियासी मफ़ादात के नतीजे में तशद्दुद भड़काया जा रहा है। उन्होंने ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का मुतालिबा किया और कहा कि जो पार्टियां इस में मुलव्वस हैं उन्हें कुछ फ़ायदा नहीं होगा।

ऑल इंडिया शीया मुस्लिम बोर्ड के तर्जुमान मौलाना अब्बास ने इल्ज़ाम आइद किया कि बाअज़ ताक़तें सियासी मक़ासिद के लिए मज़हबी ग्रुपों में इंतिशार पैदा करना चाहती हैं। अवाम को इस तरह की सियासी साज़िशों चौकन्ना रहना होगा ताकि रियासत में अमन-ओ-अमान की फ़िज़ा-ए-को बरक़रार रखा जा सके।

TOPPOPULARRECENT