Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / मुफ़्त तालीम की फ़राहमी को यक़ीनी बनाने का अज़म

मुफ़्त तालीम की फ़राहमी को यक़ीनी बनाने का अज़म

वज़ीर फ़ाइनेन्स तेलंगाना ई राजिंदर ने कहा कि उन की हुकूमत वाअदा के मुताबिक़ गरीब और मुस्तहिक़ ख़ानदानों को मुफ़्त तालीम की फ़राहमी यक़ीनी बनाएगी। उन्हों ने कहा कि पार्टी के इंतिख़ाबी मंशूर में केजी ता पीजी, मुफ़्त तालीम का वाअदा किया गय

वज़ीर फ़ाइनेन्स तेलंगाना ई राजिंदर ने कहा कि उन की हुकूमत वाअदा के मुताबिक़ गरीब और मुस्तहिक़ ख़ानदानों को मुफ़्त तालीम की फ़राहमी यक़ीनी बनाएगी। उन्हों ने कहा कि पार्टी के इंतिख़ाबी मंशूर में केजी ता पीजी, मुफ़्त तालीम का वाअदा किया गया है।

और इस वाअदा पर बहरसूरत अमल किया जाएगा। ई राजिंदर आज टी आर एस की तलबा तंज़ीम टी आर एस वी की जानिब से उस्मानिया यूनीवर्सिटी के इम्तेहानात के सिलसिले में जारी कर्दा किताबचा की रस्म इजरा के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत कर रहे थे।

उन्हों ने कहा कि मुफ़्त तालीम की फ़राहमी के सिलसिले में बजट का कोई मसअला नहीं रहेगा और इस सिलसिले में हर साल मुनासिब बजट अलॉट किया जाएगा। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना जद्दो जहद में तलबा तंज़ीमों का रोल ग़ैर मामूली रहा है और टी आर एस हुकूमत तेलंगाना में तलबा के मसाइल की यक्सूई को अव्वलीन तरजीह देगी।

TOPPOPULARRECENT