Thursday , October 19 2017
Home / Islami Duniya / में आप का ख़ादिम: शाह अबदुल्लाह

में आप का ख़ादिम: शाह अबदुल्लाह

* अल्लाह ताला से दुआ है कि अपने मज़हब और क़ौम की बेहतर ख़िदमत करूं

* अल्लाह ताला से दुआ है कि अपने मज़हब और क़ौम की बेहतर ख़िदमत करूं
रियाज़। ख़ादिम हरमैन शरीफ़ैन शाह अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ ने शाही महल में मुक़ामी उलमा ए किराम, मुफ़्ती साहिबान, मश्हुर‌ शख़्सियतों से बात चित‌ करते हुए एलान किया कि वो लोगों के ख़िदमतगुज़ार हैं।

उन्हों ने कहा कि बिरादरान में आप में से ही एक हूँ। में आप का ख़ादिम हूँ। में हर छोटे और बड़े का ख़िदमतगुज़ार हूँ। मैं अल्लाह ताला से दुआ करता हूँ कि परवरिदर गार आलम मुझे अपने मज़हब और क़ौम की बेहतर ख़िदमत के लिए रास्ता दिखाएं।

ये मेरे लिए बहुत ही अहम चीज़ है कि अल्लाह ताला ने मुझे अपनी क़ौम की ख़िदमत का मौक़ा दीया। सऊदी अरब की सरकारी न्यूज़ एजंसी ने कहा कि 88 साला सऊदी अरब के फ़रमांरवा ने वहां मौजुद लोगों के साम्ने ब्यान करते हुए कहा कि मैं लोगों की बेहतर से बेहतर ख़िदमत के लिए ख़ुद को वक़्फ़ करचुका हूँ। अल्लाह ताला मेरी रहनुमाई करे और मुझे कामयाब बनाए।

शाह अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ लक्कड़ी के सहारे चलते हुए आए और हुक्मराँ शाही हुकूमत के सदस्यों के इलावा उलमा ए दीन और मुफ़्ती साहिबान , सऊदी हुकूमत के ओहदेदारों और आला शख़्सियतों का आवोकार‌ करने के बाद उन के साम्ने ब्यान‌ किया।

सऊदी अरब के बंदरगाही शहर जीद्दा में अपने शाही महल में हुइ मिटिंग‌ में उन्हों ने तमाम मश्हुर‌ शख़्सियतों से बातचित‌ करते हुए कहा कि बिरादरान अज़ीज़! में आप तमाम से ख़ाहिश करता हूँ कि आप लोग अल्लाह ताला के हुज़ूर सजदा तशक्कुर बजा लाएंगे कि इस ने हमें हरमैन शरीफ़ैन , आलम इस्लाम और सऊदी लोगों की ख़िदमत के लिए मामूर किया है। सऊदी अरब कि ज़मीन की सलामती , मज्बुती , हिफाजत‌ और तरक़्क़ी हमारी बेहतर ख़िदमत और कोशिशों में छिपी है। मैं इस मुल्क‌ के छोटे और बड़े शहरीयों पर ज़ोर देता हूँ कि वो हर दम अल्लाह ताला का शुक्र अदा करें कि उन्हें मुक़द्दस सरज़मीन का मकीन बनाया है।

TOPPOPULARRECENT