Friday , October 20 2017
Home / India / मेघालिया में हाई अलर्ट

मेघालिया में हाई अलर्ट

शीलांग, 26 फरवरी: मर्कज़ की जानिब से दी गई सख़्त हिदायत के बाद शुमाल मशरिक़ी रियासतों में ख़ुसूसी तौर पर मेघालय में हाई अलर्ट का ऐलान किया गया है। याद रहे कि हैदराबाद में हुए धमाकों के बाद ये हिदायत जारी की गई है। हैदराबाद धमाके में 16 अ

शीलांग, 26 फरवरी: मर्कज़ की जानिब से दी गई सख़्त हिदायत के बाद शुमाल मशरिक़ी रियासतों में ख़ुसूसी तौर पर मेघालय में हाई अलर्ट का ऐलान किया गया है। याद रहे कि हैदराबाद में हुए धमाकों के बाद ये हिदायत जारी की गई है। हैदराबाद धमाके में 16 अफ़राद हलाक और 117 अफ़राद ज़ख़मी होगए थे।

दरें असना रियासती आई जी पी जी एच पी राजू ने कहा कि मर्कज़ी वज़ारते दाख़िला ने तमाम अहम शहरों और मुस्तक़रों को अलर्ट रहने की हिदायत जारी की है। ख़ुसूसी तौर पर शुमाल मशरिक़ी रियासतों को इस लिए यहां पुलिस को किसी भी नाख़ुशगवार वाक़िये से निमटने तैयार रखा गया है।

उन्होंने कहा कि तमाम ग्यारह अज़ला के डिस्ट्रिक्ट पुलिस सरबराहों को तलाया गर्दी में इज़ाफ़ा करने की हिदायत की गई है। ख़ुसूसी तौर पर हस्सास इलाक़ों में तलाया गर्दी 24 घंटे जारी रहेगी। उन्होंने कहा कि तमाम शहरों और मुस्तक़रों में सी सी टी वी कैमरे नसब करना वक़्त की अहम ज़रूरत है ताकि ख़ातियों को वीडियो फोटूज़ के ज़रीये शनाख़्त करते हुए उन की गिरफ़्तारी अमल में आए।

मेघालय में बॉर्डर सेक्यूरिटी फ़ोर्स को भी तलाया गर्दी में इज़ाफे की हिदायत की गई है जबकि शीलांग और तोरा टाउन में सी सी टी वी कैमरे नसब करने के लिए दो करोड़ रुपये के प्राजेक्ट पर भी काम किया जा रहा है। फ़ीलहाल बॉर्डर सेक्युरिटी फ़ोर्स को 498 किलो मीटर तवील बंगला देश से मुल्हिक़ा बैनुल अक़वामी मरहले पर ज़ाइद ख़िदमात अंजाम देने तैनात किया गया है क्योंकि यहां के बेशतर इलाक़ों में बाढ़ नहीं है और वो गैर महफ़ूज़ तसव्वुर किए जाते हैं।

TOPPOPULARRECENT