Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / मेट्रो रेल की तामीर-ओ-तज़ईन मयारी

मेट्रो रेल की तामीर-ओ-तज़ईन मयारी

मेट्रो रेल पर ग़ैरमामूली महारत के सबब मेट्रो मैन के लक़ब से मारूफ़ ई श्रीधरन ने हैदराबाद मेट्रो रेल ( एच एम आर ) के दो स्टेशनों के दरमयान तजुर्बाती सफ़र में हिस्सा लिया और इस प्रोजेक्ट की तामीर के अलावा यहां के डिपो में तैयार करदा तंसीब

मेट्रो रेल पर ग़ैरमामूली महारत के सबब मेट्रो मैन के लक़ब से मारूफ़ ई श्रीधरन ने हैदराबाद मेट्रो रेल ( एच एम आर ) के दो स्टेशनों के दरमयान तजुर्बाती सफ़र में हिस्सा लिया और इस प्रोजेक्ट की तामीर के अलावा यहां के डिपो में तैयार करदा तंसीबात को इंतिहाई मयारी क़रार दिया।

दिल्ली मेट्रो रेल कारपोरेशन के प्रिंसिपल एडवाइजरी श्रीधरन ने एच एम आर के मैनेजिंग डायरेक्टर एन वि एस रेड्डी के साथ नाग़ूल और सर्वे आफ़ इंडिया स्टेशनों के दरमयान तजुर्बाती सफ़र में हिस्सा लिया।

उन्होंने नाग़ूल स्टेशन और उपल मेट्रो रेल डिपो में मुख़्तलिफ़ तंसीबात का मुआइना भी क्या। श्रीधरनने कहा कि ट्रेन की रफ़्तार दौड़ के मयारात और हैदराबाद मेट्रो सिस्टम के मुख़्तलिफ़ अनासिर बेहतरीन हैं।

श्रीधरन ने रेड्डी और इंजीनियरों की टीम को मश्वरह दिया कि वो बाक़ी काम में भी ये मियार बरक़रार रखें और प्रोजेक्ट को मुक़र्ररा वक़्त पर मुकम्मिल करें। 14,132 करोड़ रुपये मालियत का ये प्रोजेक्ट एल ऐंड टी और हैदराबाद मेट्रो रेल की तरफ़ से तामीर किया जा रहा है।

अवामी-ओ-ख़ानगी शोबा की साझेदारी में ये सब से बड़ा शहरी इंफ्रास्ट्रक्चर प्रोजेक्ट है जिस के तहत तीन राहदारियों के साथ 72 किलोमीटर तवील मेट्रो रेल का आग़ाज़ किया जा रहा है जिस के 66 स्टेशनस होंगे

TOPPOPULARRECENT