Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / मेट्रो रेल के पहले मरहले का 21 मार्च से आग़ाज़

मेट्रो रेल के पहले मरहले का 21 मार्च से आग़ाज़

हैदराबाद मेट्रो रेल जिस का काफ़ी बेचैनी से इंतेज़ार किया जा रहा है तवक़्क़ो हैके उगादी यानी 21 मार्च को अपनी ख़िदमात शुरू करेगी। नाग़ूल और मिटटुगुड़ा के दरमयान 7 स्टेशनस पर मुहीत 8 किलो मीटर फ़ासिले तक अवाम को ट्रांसपोर्ट सहूलत का आग़ाज़ हो

हैदराबाद मेट्रो रेल जिस का काफ़ी बेचैनी से इंतेज़ार किया जा रहा है तवक़्क़ो हैके उगादी यानी 21 मार्च को अपनी ख़िदमात शुरू करेगी। नाग़ूल और मिटटुगुड़ा के दरमयान 7 स्टेशनस पर मुहीत 8 किलो मीटर फ़ासिले तक अवाम को ट्रांसपोर्ट सहूलत का आग़ाज़ होजाएगा। सरकारी तौर पर कहा गया हैके बैन-उल-अक़वामी मयार के हामिल मेट्रो रेल का पहला मरहले तक़रीबन मुकम्मिल होचुका है। इस नौईयत की ख़िदमात हिंदुस्तान में पहली मर्तबा शुरू की जा रही है जो कम्युनिकेशन की असास पर ट्रेन कंट्रोल सिस्टम (सी बेटी सी) से मरबूत है। ये टेक्नोलोजी फ़्रांस थीलज़ कंपनी ने पेश की है।

इस टेक्नोलोजी के ज़रीये रेडीयो राबिता के साथ ट्रेन की नक़ल-ओ-हरकत की मुसलसिल इत्तेला फ़राहम की जाती है। 6 ज़ोनस में मुनक़सिम हर रेल को दूसरी ट्रेन के मुक़ाम, नक़ल-ओ-हरकत, रफ़्तार और कंट्रोल ज़ोन , कंट्रोलर सिस्टम से वाक़फ़ीयत होती रहती है। इस से ये वाज़िह हैके हादिसात के इमकानात बिलकुल कम रहेंगे। इस के अलावा मेट्रो रेल में एक एसी टेक्नोलोजी भी मुतआरिफ़ की जा रही है जो टेक्नीकी ख़राबी या इंसानी ग़लती के बाइस हादिसे की रोक थाम करेगी।

TOPPOPULARRECENT